اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آغاز غنی سازی اورانیوم باعث ترس اروپایی‌ها شد

امام جمعه پل‌دخترگفت: آغاز غنی سازی 20 درصد اورانیوم باعث عزت ملت و ترس اروپایی‌ها شدکه زمینه ساز این اقدام مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

آغاز غنی سازی اورانیوم باعث ترس اروپایی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: قاطعیت در ادامه غنی سازی اورانیوم 20 درصد راهبرد و سیاست جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه پل‌دختر گفت:  این اقدام جمهوری اسلامی درست در راستای عمل به تعهدات برجامی است که در آن قید شده در صورت خروج طرف مقابل از تعهداتش طرف دیگر می‌تواند از آن برگردد.

وی افزود: کشورهای اروپایی از این اقدام معترضند و آن را خلاف تعهدات برجامی می‌دانند در حالی که آنها که به فرموده مقام معظم رهبری آویزان آمریکا و گوش به فرمان آن هستند و وقتی بارها ایران نسبت به اجرای تعهدات برجامی اعلام آمادگی کرد، سکوت کردند.

موسوی یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری ایران هیچ اصراری به بازگشت آمریکا به برجام ندارد و جمهوری اسلامی ایران  با غنی‌سازی ۲۰ درصد راه خود را ادامه و این به نفع ما است.

وی به ادامه اعتراض‌ها  نسبت به انتخابات آمریکا اشاره کرد و افزود: هواداران رئیس جمهور فعلی آمریکا به دستور او به کنگره ریختند و جو بایدن این اقدام را شورش و فتنه خطاب کرده، باید گفت شما سراسر فتنه اید و این را باید زمانی می‌فهمیدید که در فتنه ۸۸ به خیال خام خود جمهوری اسلامی را به چالش می‌کشیدید و فتنه‌ها در عراق، یمن، سوریه و سایر کشورها با هم‌دستی مزدورانتان به راه انداختید.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه تسخیر کنگره آمریکا ابهت آن را در دنیا شکست، گفت: بایدن هیچ فرقی با ترامپ ندارد و سیاست‌های کاخ سفید تغییر نمی‌کند، بلکه تنها حزب آنها با هم تفاوت دارد.

وی افزود: خوشحالی ما در این است که در نخستین سالگرد بزرگمردان سپاه اسلام شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس لرزه بر کاخ سفید افتاده و تمام برنامه‌های آنان به هم ریخته و این موجب خوشحالی تمام آزادی‌خواهان دنیا است.

موسوی به سخن سردار قاآنی در رابطه با آمریکا اشاره کرد و یادآورشد:رئیس جمهور آمریکا اکنون در محفظه‌ شیشه‌ای به قول خودشان ضد گلوله سخنرانی می‌کند و از سایه خودش هم می‌ترسد و این نمود کلام زیبای سردار قاآنی است که فرمود به دشمن می‌گویم شکست شما و انتقام شروع شده و شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید.

وی افزود: حکم دادگاه عراق در تصویب این که لحظه‌ای که ترامپ به عراق بیاید در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی‌المهندس بازداشت خواهد شد، نشانه شکست هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا در منطقه است.

امام جمعه پل‌دختر به مسایل شهرستان اشاره و گفت:  انتظار می‌رود مدیران شهرستان در هفته‌های آینده دوشادوش مردم در صف نماز جمعه به عنوان جایگاه بصیرت حضور پیدا کنند که این خواسته و مطالبه مردم است و این جایگاه برای همه است و به شخص خاصی تعلق ندارد.

وی تکریم ارباب رجوع را واجب و شاخصه اصلی دانست، بر آن تاکید کرد و افزود: مدیران تحت هر شرایطی باید در محل کار خود حضور پیدا کنند و شرایط کرونا موجب نشود که از این امر شانه خالی کنند.

موسوی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و یادآورشد: بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری و نگرانی معظم‌له از آمار ۲ رقمی کرونا ، نباید کاهش این آمار موجب تصور پایان این ویروس شود ، بلکه وضعیت  شکننده است و باید پروتکل‌ها بیشتر از گذشته رعایت شود .

وی با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی، گفت:وفات این مجاهد ، فیلسوف و فقیه متفکر برجسته ضایعه‌ای دردناک بود و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری بر پیکر این عالم ربابی نشانه بزرگی او است که مقام معظم رهبری فرمودند تکریم آقای مصباح راه حق است .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول