اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

واکنش حجت‌الاسلام حسینی به سخنان شیخ امجد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بروجرد در واکنش به سخنان اخیر شیخ امجد نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد.

واکنش حجت‌الاسلام حسینی به سخنان شیخ امجد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بروجرد در واکنش به سخنان اخیر شیخ امجد نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد که شرح آن در ذیل می‌آید؛

مدّتی است که تهاجم گسترده‌ای در لایه‌های مختلف جامعه در قالب نامه سرگشاده، تهیه فایل های صوتی و تبلیغ در برخی محافل خصوصی علیه یکی از پاک ترین افراد در دنیا یعنی رهبر معظم انقالب اسلامی شدت گرفته.

یک روحانی آمریکا ستیز دیروز و منفعل و مرعوب امروز (موسوی خوئینیها) به رهبری نامه سرگشاده می نویسد و با کمال بی انصافی و بی تقوائی ایشان را مسئول مشکلات کشور و معیشت مردم معرفی می‌کند، فایل های صوتی توسط برخی از افراد بد سابقه و معلوم الحال علیه رهبری تهیه و در اختیار رسانه های معاند قرار می‌گیرد، افرادی مأموریت دارند که در هر جا که بتوانند تبلیغ کنند که دولت اختیار ندارد و کاره ای نیست و منشأ همه مشکلات رهبری نظام جمهوری اسلامی است، در حالی که همه می دانند و می دانیم در قانون اساسی قوه مجریه مسئول حل مشکلات اقتصادی و اشتغال و معیشت مردم است، بودجه کشور در اختیار دولت است، رهبری مدیر انقلاب است نه مدیر اجرائی؛ رهبری همیشه حامی دولت ها بوده و هست.

برخی کارهای بزرگ رهبری که با مدیریت ایشان انجام گرفته را در نامه‌ای که در جواب نامه آقای موسوی خوئینیها نوشتم متذکّر شدم، در اینجا تکرار نمیکنم.

اخیراً شیخ سالخورده ای به نام آقای شیخ محمود امجد، مدعی اخلاق و عرفان، ولی بی بصیرت و ساده لوح برای جاسوس فاسد و مفسد معدوم اشک تمساح ریخته و او را که باعث ریختن خون صدها نفر در سال های گذشته بوده شهید معرفی می کند و به رهبر انقالب اسلامی اهانت کرده و تهمت ناروا می زند.

جناب آقای امجد شما همان کسی هستی که پیش از نماز مغرب و عشاء در حیاط مسجد مرحوم آیت الله بهجت می‌نشستی، مردم و به ویژه جوانان گرد شما حلقه می زدند و از اخلاق و عرفان و دین و دیانت برایشان حرف می زدی، یک بچه سیّد که وارد می شد جلوی او بلند می شدی، رهبر معظم انقلاب را پاک ترین و مخلص ترین انسان معرفی می کردی، چه شد که با یک چرخش ۱۸۰ درجه به این روز افتادی؟ که به یکی از بهترین سادات و به یکی از بهترین علما یعنی امام خامنه ای عزیر اهانت می کنی و تهمت می زنی؟

علّت هجمه ناجوانمردانه به رهبری که شما هم یکی از این مهاجمین هستی و دچار سقوط و انحراف شدی، یکی اتاق فکر دشمن است که این مطالبی که شما بر زبان جاری می‌کنید با چند واسطه از اتاق فکر دشمن به شما القاء می‌شود و خودت هم متوجه نیستی، دشمن فهمیده محور وحدت جبهه مقاومت و جهان اسلام کیست؛ می‌داند مرکز قدرت اسلام کجاست، دشمن از رهبر حکیم و دوراندیش و مؤمن و شجاع انقلاب اسلامی سیلی و شکست خورده، هیمنه‌اش فرو ریخته و رسوا شده، شما تنها نیستی که ناخودآگاه عامل و سخنگوی استکبار شدی، افراد بیچاره‌ای مثل شما هستند که عامل و سخنگوی دشمنند، علّت دیگر سقوط شما ارتباط با افراد فاسد و شرور است امیرالمؤمنین علیه السالم فرمود: ((مُجالَسَةُ األَشرارِ تورِثُ سوءَ الظَّنِّ بِاألَخیارِ« همنشینی با بدکاران، بدبینی به نیکوکاران را به دنبال دارد. و نیز فرموده :»مَن خَالَطَ األنزال حَقُرَ« هر کسی با فرومایگان همنشین شد کوچک و حقیر میشود شما گفتید پسر من دروغ نمی گوید؛ چون نان حال خورده است؛ آیا شما از امام هادی علیه السلام حلال خورتری؟ که یکی از فرزندانش جعفر کذّاب لقب گرفت! از حضرت نوح علیه السلام پاک تری که فرزندش آن گونه انحراف پیدا کرد؟ آیا برای هدایت افراد، حال خوری کافی است؟ و یا عوامل دیگری هم الزم است؟

 بنا به اظهار نظر افراد موثق یکی از عوامل انحراف شما فرزند ناخلفتان است که امیر المومنین علی علیه السالم فرمود: مَا زَالَ الزُّبَیْرُ رَجُلًا مِنَّا أَهْلَ الْبَیْتِ حَتَّى نَشَأَ ابْنُهُ الْمَشْئُومُ -عَبْدُ اللَّه- زبیر همواره با ما بود تاآنکه فرزند نامبارکش عبدالله،پا به جوانی گذاشت. نهج البلاغه حکمت ۴۵۳

جناب آقای امجد! استکبار جهانی کارش تجاوز و تعدی و قتل و غارت و تخریب و تحقیر ملت هاست، به نظر شما کسی مانند روح اله زم که با استکبار همکاری کند و در امور یاد شده با آن شریک شود، اگر به جرم جنایاتی که مرتکب شده اعدام شود، از نظر شما شهید است؟ شما از دین اسلام این را فهمیدی؟ این است اجتهاد شما؟ اگر این طور است همه متجاوزان آمریکائی و انگلیسی و فرانسوی و اربابان و همکاران روح اله زم و... که به کشورهای مختلف تجاوز کردند و سربازانشان کشته شدند و متجاوزان سعودی و اماراتی که به یمن تجاوز می کنند کشته هایشان را شهید اعلام کنید. 

اللهم اجعل عاقبة امورنا خیراً. 
سید علی حسینی
امام جمعه بروجرد
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول