اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

95 درصد مدارس روستایی و شهری لرستان به اینترنت متصل هستند

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از 95 درصد از مدارس روستایی لرستان به اینترنت متصل هستند و در حال حاضر تنها 400 مدرسه روستایی در لرستان فاقد اینترنت هستند که این مدارس در مناطقی واقع شده‌اند که هیجگونه دکل مخابراتی وجود ندارد.

95 درصد مدارس روستایی و شهری لرستان به اینترنت متصل هستند

رضا سیاه منصور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در مناطقی که  زیرساخت‌‌های مخابراتی استان وجود دارد سامانه شاد فعال بوده و دانش‌آموزان در استفاده از آن مشکلی ندارند.

وی با بیان اینکه  بیش از ۹۵ درصد از مدارس لرستان به اینترنت متصل هستند، افزود: در حال حاضر تنها ۴۰۰ مدرسه روستایی در لرستان فاقد اینترنت هستند که این مدارس در مناطقی واقع شده اند که هیجگونه دکل مخابراتی وجود ندارد.

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: بعضی ازمدارس روستایی دارای اینترنت در مناطقی واقع شده اند که آن روستا اینترنت ندارد در همین راستا مدیران مدارس این ظرفیت را در ساعات مشخصی در اختیار دانش آموزان قرار می‌‌دهند.

سیاه منصور در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: در سال آموزشی جاری دو هزار مدرسه روستایی و شهری به صورت رایگان به اینترنت متصل شده‌اند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول