اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برخورد قاطع دستگاه قضائی با ارازل و اوباش/ امنیت مردم خطر قرمز است

رئیس دادگستری شهرستان بروجرد گفت: دستورات لازم به ضابطین انتظامی و امنیتی داده شده است وهیچ کس حق ندارد مخل نظم و امنیت مردم شود زیرا دستگاه قضایی به طور جد برخورد قاطع و بازدارنده را صورت می‌دهد و در این زمینه امنیت مردم خط قرمز ماست.

برخورد قاطع دستگاه قضائی با ارازل و اوباش/ امنیت مردم خطر قرمز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حمیدرضا بوالحسنی در مراسم تودریع و معارفه فرماندار بروجرد، گفت: قوّه قضاییه با اقتدار تمام از معنویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید حمایت کرده است و تشکیل کمیته تخصصی حمایت از سرمایه گذاری در استانها نشان از اهمیت موضوع برای دستگاه قضایی کشور است.

 وی درخصوص برخورد با ارازل و اوباش خاطرنشان کرد: دستورات لازم به ضابطین انتظامی و امنیتی داده شده است وهیچ کس حق ندارد مخل نظم و امنیت مردم شود زیرا دستگاه قضایی به طور جد برخورد قاطع و بازدارنده را صورت می‌دهد و در این زمینه امنیت مردم خط قرمز ماست.

 رئیس دادگستری شهرستان بروجرد در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه دستگاه قضایی ملجاء و پناهندگان مردم است و مردم در صورت نیاز می‌توانند برای استیفای حق خود به مراجع قضایی مراجعه نمایند، جلب اعتماد مردم هدف ماست.

وی با اشاره به این موضوع که در راستای منویات رییس کل دستگاه قضایی استان و بخشنامه‌ها و دستورالعملهای ابلاغی بیان داشت: بر خود وظیفه می‌دانیم که ضمن رصد همه مسائل امنیتی و رسیدگی عادلانه و مبارزه با جرایم خاص راه رسیدن به عدالت علوی را هموار سازیم.

بوالحسنی در پایان گفت: تکریم ارباب رجوع توسط کمیته شهرستانی در دستور کار مداوم قرار دارد و قضات و کارمندان دادگستری جهت خدمت به مراجعین با دل جان در خدمتشان هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول