اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌مندی 416 روستای خرم‌آباد از نعمت گاز/ 465 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به جهش خوب گازرسانی در این شهرستان طی سال‌های اخیر، گفت: در حوزه آب‌رسانی نیز 465 روستا در حوزه خرم‌آباد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند

بهره‌مندی 416 روستای خرم‌آباد از نعمت گاز/ 465 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در آئین افتتاح گازرسانی به پنج روستای بخش بیرانوند شمالی لرستان، اظهار کرد: از 680 روستای تابعه خرم‌آباد، در حال حاضر 416 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: از 680 روستای خرم‌آباد، 502 روستا دارای شرایط گازرسانی هستند که از این به تعداد 416 گازرسانی شده، ضمن اینکه عملیات اجرایی برای 15 روستا نیز در دست اقدام است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به جهش خوب گازرسانی در این شهرستان طی سال‌های اخیر، بیان داشت: در حوزه آب‌رسانی نیز 465 روستا در حوزه خرم‌آباد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند هستند، در حوزه برق نیز از 680 روستا تنها به 30 روستا برق‌رسانی نشده که روستاهای دورافتاده و کمتر از 10 خانوار می‌باشند.

طولابی تصریح کرد: در حوزه راه روستایی، بهداشت و دیگر خدمات نیز علی‌رغم تنگناهای مالی، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر حفظ و نگهداری تاسیسات در روستاها، افزود: انتظار می‌رود تاسیساتی که با هزینه بالا و برای ارائه خدمات در روستا قرار می‌گیرند توسط مردم به خوبی نگهداری شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول