اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مسوولان استان نشست‌های مردمی برگزار کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تمام مسوولین و مدیران استان نشست‌‌های مردمی برگزار کنند تا ضمن تقویت روحیه مطالبه‌گری در بین عموم مردم، موفقیت‌های حاصل شده در ارگانهای مختلف، جهت اتحاد و یکپارچی مردم، به سمع و نظر همگان برسد.

مسوولان استان نشست‌های مردمی برگزار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام  و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی طی سخنانی تمام مسوولین و مدیران استان را به برگزاری نشست‌‌های مردمی دعوت کرد تا ضمن تقویت روحیه مطالبه گری در بین عموم مردم، موفقیت‌های حاصل شده در ارگانهای مختلف، جهت اتحاد و یکپارچگی مردم، به سمع و نظر همگان برسد.

وی افزود: آنچه مشترک همه و همچنین مطالبه جوانان بوده و هست، شنیدن صدای مردم، شنیدن صدای جوانان انقلابی است که البته در حکمی که مقام معظم رهبری مرقوم فرموده‌اند آنچه درخواست می‌شود این است که مسوولین و مدیران ما صدای جوانان ما را بشنوند و به مطالبات آنها پاسخ بگویند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نشست با اقشار مختلف مردم و نمایندگان آنها، راه گشا است، به ارتباط وسیع و گسترده مقام معظم رهبری حتی در ایام درگیری با ویروس کرونا بوسیله ویدیو کنفرانس با کارگران، صنعتگران، دانشجویان، فرزانگان حوزه و دانشگاه و... اشاره و تاکید کرد: حتما منفعتی در آن است که مقام معظم رهبری با وجود وظایف سخت، دشوار و متراکم و دشمنان بسیار، بازهم جوانان را فرا می‌خوانند.

وی خاطرنشان کرد: بنده نیز همین شیوه را به تبعیت از مقتدای خویش، مقام معظم رهبری، انجام داده‌ام و انجام خواهم داد بنابراین جا دارد که مقامات اجرایی، مقامات قضایی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به این شیوه عمل کنند.

شاهرخی اظهار داشت: در آستانه هفته قوه قضاییه و سایر مناسبت‌های پیش رو مانند هفته دولت و دهه کرامت، مسوولین و معاونین به طوری که همه بار به دوش مدیران نباشد از این فرصت استفاده نمایند و فعالیت‌های انجام شده‌ مسوولین به مردم اطلاع داده شود و عملکرد خود را شفاف بیان کنند و به شبهاتی که وجود دارد پاسخ داده دهند.

وی خاطرنشان کرد: این نشستها یک الزامات و شرایطی دارد که باید از سوی طرفین این رعایت شود. این الزامات به طور خلاصه این چنین است: اولا مطالبه گر با اما و اگر و شاید سخن نگوید و بر مطالبه خود اشراف کامل داشته باشد. ثانیا فضای مطالبه گری همراه با اخلاق مداری و به دور از جنجال و هیاهو باشد و گفتمانی برای رشد و ترقی باشد نه تضعیف و تخریب. ثالثا شخص مسوول محترم از سوال و مطالبه گری استقبال کند و هراسی نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان ضمن اشاره به سخنان رهبری در خصوص مطالبه گری جوانان، از جوانان مطالبه‌گر خواست در مسیر صحیح و قانونی مطالبه خودشان را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول