اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

واگذاری 51 کلاس با امکانات آموزشی مجازی به آموزش و پرورش

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در راستای کمک به آموزش و پرورش لرستان 51 کلاس از مجموعه مدارس راهیان کوثر در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌ایم.

واگذاری 51 کلاس با امکانات آموزشی مجازی به آموزش و پرورش

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی کشکولی امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده کمک به آموزش و پرورش لرستان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه مجموعه مدارس راهیان کوثر در راستای تعلیم و تربیت و اشاعه فرهنگ حسینی در کشور ایجاد شده‌اند، افزود: این مدارس باهدف ایجاد الگو برای سایر مدارس غیرانتفاعی در سطح استان ایجادشده‌اند که در هفت شهرستان استان مراکز این مجموعه حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: این مدارس از تاریخ 16 فرودین ماه آموزش‌های مجازی خود را به صورت دو طرفه آغاز کرده‌اند و در حال حاضر 32 کلاس در استان فعال است.

کشکولی با اشاره به ظرفیت بالای این مدارس تصریح کرد: در راستای کمک به آموزش و پرورش لرستان 51 کلاس از این مجموعه در اختیار آموزش و پرورش استان قرار داده‌ایم که بتوانند از ظرفیت آموزش‌های مجازی دو طرفه این مجموعه فرهنگی استفاده کنند.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول