اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به 30 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفـت: طی روزهای اخیر 357 نمونه مشکوک برای انجام آزمایش به تهران ارسال شد که با اعلام نتیجه 209 تست از آنها، 179 مورد منفی و 30 مورد مثبت گزارش شد.

شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به 30 نفر رسید

محمدرضا نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در رابطه با تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان اظهار داشت: طی روزهای اخیر 357نمونه مشکوک برای انجام آزمایش به تهران ارسال شد که با اعلام نتیجه 209 تست از آنها، 179 مورد منفی و 30 مورد مثبت گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه از 30بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان سه نفر فوت کردند، افزود: رنج سنی افراد فوت کرده بیش از ۶۰سال بوده که به دلیل بیماری زمینه‌ای مانند سرطان، دیابت و کهولت سن فوت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رابطه با محوریت شهرستان‌هایی که درگیر این بیماری شدند، گفت:  بیماران مبتلا به ویروس کرونا مربوط به شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، سلسله، بروجرد، کوهدشت، ازنا و دوره چگنی بوده‌اند.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول