اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

اعلام زمان جدید پیش‌فروش خودرو/ الزام خودروسازان به تعهدات و پرداخت خسارت به مشتریان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در لرستان گفت: خودروسازان علاوه بر انجام تعهدات خود باید خسارت تاخیر در تحویل خودرو را نیز به مشتریان خود بپردازند.

اعلام زمان جدید پیش‌فروش خودرو/ الزام خودروسازان به تعهدات و پرداخت خسارت به مشتریان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس تابش ظهر امروز در جریان بازدید از کارخانه صنایع بهداشتی افرند خرم‌آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز چند طرح تولیدی در استان لرستان و شهرستان‌های سلسله و خرم‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت انجام تعهدات خودروسازان گفت: در خصوص معوقات خودروسازی باید گفت که دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدامات مختلفی را انجام دادند و تأکید شده که خودروسازان باید به تعهدات قانونی خود عمل کنند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت عنوان کرد: خودروسازان بایستی خودروها را بر اساس قرارداد فروش به خریداران تحویل دهند و حتی باید بابت تأخیر در تحویل خودروها نیز خسارت لازم را به خریداران بدهند.

تابش در ادامه با اشاره به اینکه باید تمامی خودروهای پیش‌فروش شده با قیمت قرارداد در اختیار خریدار قرار گیرند، افزود: باز هم تأکید می‌شود که خودروسازان مکلف هستند به تعهدات قانونی خود عمل کنند.

وی بیان کرد: اکنون در صنعت خودروسازی شاهد افزایش تولید هر دو خودروساز بزرگ کشور هستیم به‌نحوی‌که آمارها نشان می‌دهند که تولید روزانه خودروسازان ۱۵۰۰ دستگاه افزایش‌یافته و بازرسان سازمان حمایت به‌صورت مستمر و مکرر برای بازرسی و نظارت بر عملکرد آن‌ها هستند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به وضعیت پیش‌فروش خودروها و مشکلات آن، افزود: پیش‌فروش خودروسازها از شهریورماه سال آینده انجام شود و با برنامه‌ریزی صورت گرفته هیچ تداخلی با اجرای تعهداتشان ندارد.

تابش گفت: خودروسازان مکلف هستند به تعهدات خود عمل کرده و سپس اقدام به فروش خودرو کنند و این امر مورد تأکید قرار دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول