اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دشمن به دنبال ناهمواری مسیر پیشرفت علم در دانشگاه‌هاست

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه سرمایه‌های مادی صرفا نجات‌بخش جامعه نیست و این سرمایه انسانی است که در ارزش‌ها نهادینه شده است، اذعان کرد: دشمن بر اساس این قاعده سعی دارد در دانشگاه‌های ما مسیر پیشرفت علم را ناهموار کنند.

دشمن به دنبال ناهمواری مسیر پیشرفت علم در دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده ظهر امروز در اجتماع بزرگ پیشگامان دانشجویان بسیجی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان باید گام اساسی در جهت منویات مقام معظم رهبری بردارند. 

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که گفته‌اند ایران باید به مرجعیت علمی تبدیل شود، افزود: ایران دو ویژگی محرز در دنیا دارد که یکی از آنها طی شدن مسیر پیشرفت است و این باعث شده دشمنان بیشتری پیدا شود و تلاش این است که این راه را برای ایران دست نیافتنی معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه منافع انسان و بشر در اهداف نظام نهفته است، تصریح کرد: در اسلام ضررخواهی وجود ندارد لذا استمرار راه درست، جلوگیری از ایجاد شکاف بین نسلی، به ویژه در حوزه تفکر و تعمیق در نهادینه کردن راه درست است.

قادرزاده با اشاره به اینکه سرمایه‌های مادی صرفا نجات‌بخش جامعه نیست و این سرمایه انسانی است که در ارزش‌ها نهادینه شده است، اذعان کرد: دشمن بر اساس این قاعده سعی دارد در دانشگاه‌های ما مسیر پیشرفت علم را ناهموار کنند.

 رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج دانشجویی یکی از بزرگترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است و نقطه امید دلسوزان اسلام از طرفی باعث نابودی دشمنان نظام است که در راستای منویات انقلاب گام برمی‌دارد.

توحید رستمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در این سال‌ها مسیر پرفراز و نشیبی طی کرده و اکنون به بالندگی رسیده است، افزود: اولین ماموریت بسیج دانشجویی جذب، سازماندهی شبکه‌سازی دانشجویان بسیجی است.

وی ماموریت دوم را توانمندسازی بسیجیان در عرصه‌های بصیرتی، تربیتی، مهارتی و معرفتی خواند و ادامه داد: برگزاری طرح ولایت کشوری در مشهد مقدس و تهران، برگزاری دوره‌های جهاد تببین، برگزاری اردوی راهیان نور با هدف گفتمان‌سازی در جریان‌سازی، میزبانی بیش از ۷ هزار نفر دانشجو در غرب کشور در قالب راهیان نور، برگزاری جشن‌های ورزشی و فرهنگی، کرسی‌های آزاداندیشی بخشی از برنامه‌های اجرا شده بسیج دانشجویی در یکسال گذشته بوده است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان ماموریت سوم بسیج دانشجویی را نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف دانست و اضافه کرد: اولین نقش‌آفرینی در اردوهای جهادی  است که امسال ۲۲۵ نفر از دانشجویان بسیجی ما در بخش کرانی بیجار و سقز در بخش‌های مختلف درمانی آموزشی و ... حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس گام دوم انقلاب رویکرد بسیج دانشجویی اعتماد به جوانان است و واگذاری کار به دانشجویان است و همچنین عملیاتی کردن اجرای طرح اعتلای بسیج دانشجویی است.

رستمی گفت: بسیج دانشجویی پایبند به آرمان‌های انقلاب است و در موضوع فلسطین نیز در میدان است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول