اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

همایش طلایه‌داران وحدت و مقاومت در کردستان برگزار می‌شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: همایش طلایه‌داران وحدت و مقاومت به مناسبت هفته وحدت و با حضور بیش از 500 نفر از مردم و مسوولان در سالن همایش‌های مرکز بزرگ اسلامی در سنندج برگزار می‌شود.

همایش طلایه‌داران وحدت و مقاومت در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سعید عسکری در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: نام‌گذاری هفته وحدت از یادگارهای امام راحل بوده که برکات زیادی داشته است.

وی افزود: هفته وحدت از نمادهای ارزشمند و خاری در چشم دشمنان است و برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود تاثیر بسزایی در رونق و تقویت بیشتر وحدت در جامعه اسلامی دارد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: هر ساله در راستای گرامیداشت هفته وحدت ویژه برنامه‌های متعددی از نشست‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها برگزار می‌شود که زمینه را برای تعمیق هرچه بیشتر وحدت و وحدت‌آفرینی در جامعه فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع وحدت از تاکتیک‌های انقلاب نبوده بلکه از ارزش‌های دین اسلام است، اظهار کرد: وحدت استراتژی دین اسلام و نظام مقدس اسلامی است.

عسکری عنوان کرد: دشمنان اختلاف و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را استراتژیک‌ترین مسئله برای مقابله با جهان اسلام می‌داند و در این خصوص برنامه ریزی‌های گسترده ای اجرا می‌کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان در سه حوزه برنامه ریزی کرده است، جنگ‌های قومیتی و ایجاد تفرقه‌های قومی از اهداف اصلی دشمنان علیه اسلام است و در این راستا از هر بستر و ابزاری بهره می‌گیرد.

به گفته عسکری، در حالی که نگاه جهان غرب به زن یک نگاه غیرانسانی و ظرفیت برای تبلیغ است دم از دفاع از حقوق زن می‌زند. اما از همین جایگاه برای ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های دینی بهره می‌گیرد.

وی ادامه داد: دشمن از نفوذ هم علیه دین اسلام بهره می،گیرد، خداوند در این باره می‌فرماید ایمان آورندگان اگر بنا باشد شما در زندگی شخصی و زندگی سیاسی و اجتماعی خود محرمی داشته باشد این محرم باید از خودتون باشد.

عسکری خاطرنشان کرد: غیض و حسد دشمنان اسلام علیه مسلمانان به ویژه ملت ایران تمامی ندارد نمونه آن را در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم اما به لطف خدا و رهبری وحدت آفرین مقام معظم رهبری همراهی و همدلی ملت توطئه های دشمنان هم نقش برآب شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه به برنامه‌های مختلف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همزمان با هفته وحدت گریزی زد و گفت: نشست‌های هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

نوزدهمین یادواره شمس قریشی در کردستان برگزار می‌شود

به گفته حجت‌الاسلام عسکری، برنامه‌های متعددی همزمان با این ایام در سطح استان برگزار می‌شود که نوزدهمین یادواره شمس قریشی در کردستان یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌ها در این ایام است و معتقدیم که باید در کیفیت بالایی به لحاظ کمی و کیفی برگزار شود.

وی با بیان اینکه همایش منطقه‌ای طلاب بانوی غرب کشور با حضور استان‌های کرمانشاه، آذربایجان و کردستان شامل 400 نفر از خواهران طلبه در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: چند نفر از علمای شاخص و مسوولان استان کردستان هم در کنفرانس وحدت اسلامی که با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، شرکت خواهندکرد.

وی محوریت قرار دادن مردم در برگزاری برنامه های هفته وحدت را به صورت ویژه مورد توجه قرار دادیم، گفت: در همین راستا بخشی از برنامه‌ها و مراسمات مولودی خوانی را به سطح محلات و مساجد برده‌ایم و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گفته مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، همایش طلایه‌داران وحدت و مقاومت با حضور بیش از 500 نفر از مردم و مسئولان در سالن همایش‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می شود.

عسکری اضافه کرد: برگزاری جشن میلاد در 5 مسجد در هر شهر با حمایت مرکز بزرگ و با محوریت خود مردم و هیئت امنای مساجد از برنامه‌های هفته وحدت خواهد بود.

وی با بیان اینکه متناظر با ستاد هفته وحدت استان، ستاد هفته وحدت شهرستانی نیز تشکیل و فعال شده است، گفت: توزیع برنامه‌ها در کل استان با تاکید بر محوریت مردم از اولویت‌های مهم در تدوین و اجرای برنامه‌های هفته وحدت در سالجاری در سطح استان است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول