اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سه‌جانبه برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در کردستان

به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، تفاهم‌نامه سه‌جانبه مشترک مابین استانداری کردستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سه‌جانبه برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حضور اسماعیل زارعی‌کوشا، به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش و ایمنی جاده و محدوده شهرستان دهگلان تا تقاطع مبارک آباد به طول ۵.۶ کیلومتر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه مشترک مابین استانداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و سازمان صنعت  معدن و تجارت استان با بهره‌مندی از ظرفیت سه مجموعه منعقد شد.

استاندار کردستان  با بیان این‌که در این تفاهم‌نامه مشخصات راه فرعی به راه اصلی تغییر پیدا می‌کند، اظهار کرد: در مجموع و در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه، مبلغی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، هزینه برآورد شده است.

وی مزایای تعریض و افزایش مشخصات محور مذکور از فرعی به راه اصلی را کاهش تصادفات و افزایش ایمنی مسیر نام برد و اظهار امیدواری کرد، با تکمیل کل مسیر تا شهر بلبان‌آباد در آینده نزدیک به طول ١٨ کیلومتر شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش ایمنی محور خواهیم بود.

استاندار کردستان ضمن قدردانی از داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به جهت حمایت از تملک اراضی طرح توسعه پایانه مرزی باشماق در استان، یادآور شد: اقدامات خوبی در حال انجام است که به طور قطع تبعات مثبت آن بر ایمنی جاده‌ها، اقتصاد، رفاه و معیشت مردم استان تأثیرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ این تفاهم‌نامه با پیگیری‌های استاندار کردستان، اوسطی نماینده مردم شهرستان‌های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار و همچنین مساعدت و همراهی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام 2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول