اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کردستان افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کردستان افتتاح شد.

اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجتمع شوراهای حل اختلاف مرکز استان واقع در میدان آزادی سنندج افتتاح شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس‌کل دادگستری استان کردستان در دوازدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان و افتتاح اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کردستان اظهار کرد: از محورهای مهم سند تحول و تعالی قوه قضاییه بحث تخصصی شدن امور قضایی و رسیدگی هاست.

وی تخصصی شدن امور مختلف در دادگستری استان کردستان را از ضروریات دانست گفت: امیدواریم افتتاح اداره تصفیه و ورشکستگی، مصادف با رونق گرفتن چرخه تولید و اشتغال در استان باشد.

رییس کل دادگستری استان کردستان اشراف لازم بر قوانین و مقررات تصفیه توسط افراد شاغل در این اداره را ضروری دانست و افزود: حتماً باید بعد از صدور حکم ورشکستگی، اموال به درستی و در کمال صحت شناسایی و همچنین بستانکاران واقعی شناسایی شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وجود قضات و کارکنان اداری در قسمت‌های تخصصی و کاربردی همراه با آموزش های موثر و مستمر موجب می شود تا خدمت رسانی بهتر و شایسته تری به مردم انجام شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول