اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فیش‌های جدید گازبها برای مشترکان صادر می‌شود/نیازی به مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز نیست

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: براساس دستور رئیس جمهور، فیش‌های جدید گاز با کسر 70 درصدی صادر می‌شود و این نیازی به مراجعه مردم به ادارات شرکت گاز ندارد.

فیش‌های جدید گازبها برای مشترکان صادر می‌شود/نیازی به مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز نیست

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: مصرف کنندگان گاز طبیعی برای پرداخت گازبهای مصرفی در ۱۲ رنج تقسیم‌بندی می‌شوند که به نسبت گاز مصرفی تعرفه‌هایشان متفاوت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پله یک تا سه که تا ۴۲۵ مترمکعب مصرف گاز یک واحد در ماه است با کمترین نرخ ممکن و بدون تغییر نسبت به سال قبلی است اما پله ۴ تا ۶، تا ۶۵۰ مترمکعب شاهد افزایش قیمت خواهند بود.

به گفته فعله‌گری، پله‌های ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ هم جز مشترکان پرمصرف خواهند بود که ۵۰ درصد افزایش قیمت را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

وی افزود: بیشترین افرادی که دارای فیش‌های نجومی هستند مربوط به مشترکین پله‌های ۱۱ و ۱۲ هستند که مصرف یک ماهشان از هزار مترمکعب بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تصریح کرد: براساس دستور رئیس جمهور، فیش‌های جدید گازبها با کسر 70 درصدی صادر می‌شود و این نیازی به مراجعه مردم به ادارات شرکت گاز ندارد.

استاندار کردستان هم به شرکت گاز استان دستور داده بود که توزیع قبوض و ارسال پیامک بهای گاز مصرفی مشترکان را تا بررسی مجدد متوقف کند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول