اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بانک‌ها موظفند از طرح‌های اقتصادی کردستان حمایت کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: مدیران بانک‌ها موظفند از طرح‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی حمایت کنند و با دید بازتری طرح‌های اقتصادی را ببینند.

بانک‌ها موظفند از طرح‌های اقتصادی کردستان حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی در کشور از اهداف اساسی جمهوری اسلامی است و یکی از اهداف اساسی پرداخت زکات از دیدگاه دین مبین اسلام شکوفایی اقتصادی و فقرزدایی در جامعه عنوان شده است تصریح کرد: در این راستا کمک به رونق تولید، رشد اقتصادی و اشتغالزایی از برنامه‌های مهم در سطح کشور و استان است.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه تزریق پول به واحدهای اقتصادی به روند توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی کمک می‌کند اظهار کرد: بانک‌های عامل استان موظفند با پرداخت تسهیلات از واحدهای فعال تولیدی حمایت کنند.

وی بررسی آسیب‌های مادی و غیرمادی طرح‌های اقتصادی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: مدیران بانک‌های عامل استان با نگرش و دید بازتری به طرح‌های اقتصادی نگاه کنند.

قادرزاده با اشاره به اینکه اساسنامه مناطق آزاد تجاری بانه مریوان مصوب شده است افزود: از آنجا که این منطقه از اهمیت ویژه اقتصادی برخوردار است ضرورت دارد زیرساخت‌های این مناطق توسعه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خواستار پرداخت تسهیلات به مجموعه‌های اقتصادی مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان شد.

به گفته وی، احداث مجتمع‌های سکونتگاهی در این مناطق می‌تواند به اشتغالزایی و توسعه اقتصادی کمک کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول