اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امیر حیدری: نیروهای مسلح در تولید تجهیزات به خودکفایی رسیده‌اند/ ارتش و سپاه یک لشکر الهی و روح واحد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح در کشور به درجه‌ای از خودکفایی رسیده‌اند که تمامی تجهیزات مورد نیاز را خود تولید می‌کنند و نیازی به بیگانگان نداریم.

امیر حیدری: نیروهای مسلح در تولید تجهیزات به خودکفایی رسیده‌اند/ ارتش و سپاه یک لشکر الهی و روح واحد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر کیومرث حیدری در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور اقتدار و عزتی است که شهدای و رزمندگان ما در رکاب امام راحل در آن دوران آفریدند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم راه را گم نکنیم باید به شهدا اقتدا کنیم، شهدایی که در تارک ایران می‌درخشند، رهبر و مقتدای خود و ولایت فقیه را به عنوان نماد صراط مستقیم قبول کردند و راه را یافتند و لبیک گفتند و برای همیشه جاوید هستند.

امیر حیدری عنوان کرد: امروز ما باید به این شهدا اقتدا کنیم و امام و رهبرمان را تنها نگذاریم.

وی یاداوری کرد: صدام که به عنوان یک مدیر اجرایی که موظف به اجرای دستورات دو ابرقدرت شرق و غرب و ۴۳ کشوری که به آن کمک کردند، بود که تمام توان خود را پای کار اوردند تا موجودیتی به نام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما موفق نشدند و برنامه‌های آنان با شکست مواجه شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: سه پدیده دست به دست هم داد تا امروز ما با اقتدار در این کشور اسلامی تنفس کنیم و با سرفرازی ادامه زندگی دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اول مکتب رهایی‌بخش که پرچمدار آن پیامبر و در ادامه پرچمدار کربلا مکتب ماست، مکتبی که اجازه نمی‌دهد امت آن در مقابله با هر گونه زورگویی سر تعظیم فرود آورند.

به گفته امیر حیدری، دوم ایمان و سوم ملت که در تمام صحنه‌ها و نهضت را مال خود پنداشتند و با تمام هستی به میدان آمدند و این موجب شد اقتداری آفریده شود که امروز به آن مفتخریم و علارغم جنگی نفس‌گیر و طولانی یک وجب از خاک ما در ید قدرت هیچ دشمتی نیست در حالیکه رژیم بعث موجودیت خود را از دست داد و این قدرت اسلام و نظام است.

وی یاداوری کرد: ما وارث این عزت و پایداری هستیم تکلیف داریم پرچمی که از دست شهدا گرفته‌ایم با بذل جان و سر به دست دیگر همرزمان تقدیم کنیم و از استقلال و تمامیت ارضی کشور پشت سر ولایت فقیه دفاع کنیم و تا امروز هم موفق بودهایم.

امیر حیدری اضافه کرد: رهبری بی‌بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان نماد صراط مستقیم تا این لحظه پشتیبان خوبی برای هدایت جامعه بوده و امروز نیروهای مسلح ما با چنین فرمانده‌ای در دنیا نظیر ندارند.

وی ادامه داد: تفاوت نیروهای مسلح با نیروی سایر کشورها، در فرماندهی که ولایت فقیه است، مشروعیت که از ولایت فقیه می‌گیرند و ماموریت آنها که اعتلای کلمه و یار و غمخوار ضعفاست، هویداست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح توانسته‌اند به درجه‌ای از آمادگی و خودکفایی برسند که رهبری فرمودند نیروهای مسلح ما دارای قدرت بازدارندگی هستند.

وی ادامه داد: بازدارندگی به این معنی است، زمانی که امریکا افغانستان و عراق را در تصرف داشت و به ایران چشم دوخته بود اما چون آمادگی و خودکفایی نیروهای مسلح ما را دید جرات حمله به کشور را نداشت و امروز تحت تعقیب نیروهای مسلح روز به روز از منطقه فاصله می‌گیرد و در حال فرار است.

امیر حیدری تصریج کرد: بخاطر خودکفا بودن نیروهای مسلح، بازدارندگی اتفاق افتاده که در تولید انواع تسلیحات راهبردی بی‌نظیرند و خودکفا شده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح هر تجهیزاتی که نیاز دارند، ارتش، سپاه و وزارت دفاع تولید می‌کنند و این به واسطه عنایت الهی و متبعث از نخبگان و دانشمندان کشورمان است.

امیر حیدری اذعان داشت: ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی و یک روح واحد در دو جسم فعال و عمل کننده هستند و این روح ولایی و ولایت محوری و رزمتده بودن و پشت سر رهبری حرکت کردن است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول