اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمایه‌گذاری ۳۲میلیارد ریالی مخابرات در کردستان طی سال‌جاری/ اجرای ۷۱ طرح توسعه‌ای

مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه‌گذاری بیش از 32 میلیارد ریالی در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی در استان طی سال جاری خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۳۲میلیارد ریالی مخابرات در کردستان طی سال‌جاری/ اجرای ۷۱ طرح توسعه‌ای

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن یادآوری اهمیت ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی به منظور افزایش سطح کمی و کیفی سرویس‌های قابل ارائه به مشتریان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه‌ها و اقدامات فنی مختلفی در نقاط شهری و روستایی استان محقق و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 32 میلیارد و 792 میلیون ریال در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی سرمایه‌گذاری شده است افزود: پنج هزار و 410 پورت مخابراتی با اجرای 71 طرح توسعه و ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت با اعلام اینکه پورت‌های ایجاد شده برای توسعه ظرفیت‌های سه سرویس مخابراتی ADSL,VDSL و تلفن ثابت اجرا شده است، اظهار داشت: بیش از سه هزار و 135 پورت تلفن ثابت و یک هزار و 376 پورت ADSL در نقاط شهری و روستایی و بیش از 895 پورت VDSL در نقاط شهری به ظرفیت‌های مخابراتی استان اضافه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: با تلاش همکاران منطقه، طی چند سال اخیر علی‌رغم مشکلات موجود در بخش‌های مختلف از جمله شرایط مالی و کمبود اعتبارات، وضعیت کرونایی حاکم بر جامعه و اعمال برنامه‌های دورکاری برای همکاران، در اجرای پروژه‌های مخابراتی تعلل نکرده و با ضربان آهنگ مطلوب در راستای تحقق پروژه‌های توسعه‌ای و اهداف مخابراتی گام برداشته‌ایم.

وی ضمن یادآوری این مهم که ایجاد و توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در ارائه به موقع سرویس‌های مخابراتی نقش تاثیرگذاری دارند، اضافه کرد: این امر افزایش اعتماد و رضایت مشتریان نسبت به پاسخگویی به مطالباتشان توسط منطقه را فراهم آورده است.

حکمت در ادامه بیان داشت: برای توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در سطح استان پروژه‌های دیگری تدوین و در دست اقدام است که با تلاش همکاران و تعامل پیمانکاران به اتمام و مورد بهره‌برداری مردم استان قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است: هم اکنون محصولات مخابراتی متنوعی از جمله سرویس ADSL,VDSL,FTTH، تلفن ثابت و تلفن همراه با کیفیت مطلوب در استان به مشتریان واگذار و ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول