اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جهاد کشاورزی کردستان از تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی حمایت خواهد کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی سفیران ما در مناطق روستایی استان هستند و مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان آماده حمایت و همکاری با تعاونی‌های بخش کشاورزی است.

جهاد کشاورزی کردستان از تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی حمایت خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای تعاونی.های روستایی و تولیدی استان برگزار شد اظهار کرد: اتحادیه تعاون روستایی و تولید شهرستان سنندج یکی از اتحادیه‌های فعال و تاثیرگذار بخش کشاورزی استان است که نیروهای جوان آن را مدیریت کرده و به یک بازوی توانمند در بخش کشاورزی شهرستان تبدیل شده است.

اسکندری با تاکید بر اینکه در تمام شبانه‌روز مجموعه جهاد کشاورزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادت تعاونی‌های استان است، تصریح کرد: انتظار ما این است که ارتباط تعاونی‌ها با مجموعه جهاد کشاورزی قوی‌تر و برگزاری جلسات با استمرار بیشتری به منظور هم‌افزایی و رفع موانع موجود برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌های تولید و تعاونی‌های روستایی نماینده مردم و کشاورزان استان هستند و ابعاد مختلف توسعه در روستاها را می‌توان با بهره‌گیری از این تعاونی‌ها اجرایی کرد.

وی افزود: اکنون ابزارهای دیجیتال در مناطق روستایی گسترش یافته و از این فضا می‌توان در جهت دستیابی به اهداف بیشترین بهره را برد.

اسکندری با تاکید بر اهمیت تعاونی‌ها در پیشرفت بخش کشاورزی اذعان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان آماده حمایت و همکاری با تعاونی‌های بخش کشاورزی است.

اسکندری اذعان کرد: رسانه و مردم دو محور اصلی برای شنیدن حقایق و پی بردن به ضعف‌ها و کم و کاستی‌هاست و ما انتظار داریم تعاونی‌های روستایی آینه تمام‌نمای خواسته‌ها و راه‌های توسعه بخش کشاورزی در مناطق روستایی باشند.

اقلام اساسی درایام عید درسطح گسترده در استان توزیع خواهد شد

وی در ادامه اذعان کرد:  به زودی کمیته نظارت بر تامین کالاهای شب عید متشکل از تعاون روستایی، مدیریت بازرسی، نماینده استانداری، حراست سازمان و مدیریت توسعه بازرگانی تشکیل خواهد شد و کار نظارت دقیق بر تامین و توزیع اقلام اساسی در استان پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در تولید گوشت مرغ در استان بیش از دو برابر نیاز است، تصریح کرد:  برنامه‌ریزی برای کالاهای اساسی بخصوص مرغ، گوشت و برنج انجام شده و برای عید به مقدار فراوان در بازار عرضه خواهد شد. 

اسکندری افزود: نظارت بر تامین و عرضه سیب‌زمینی در بازار افزایش خواهد یافت و جلسات مرتبط با آرد ونان  به طور منظم برگزار و تدابیر لازم برای تامین نام مردم استان اندیشیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: قیمت حبوبات در بازار باید با نظارت‌های مستمر ثابت باشد و کارگروه تنظیم بازار در استانداری کردستان به طور منظم تشکیل وحمایت های لازم برای کنترل بازار انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان یادآور شد: در تامین شکر و روغن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تا پایان سال اکثر اقلام اساسی در سامانه بازرگام بارگزاری خواهد شد. 

اسکندری تاکید کرد: برای شب عید سطح عرضه اقلام اساسی بخصوص برنج و مرغ و گوشت برای همه شهرستان‌ها به شدت افزایش خواهد یافت و بازار آرامی را پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول