اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

13 هزار پورت ADSL در کردستان واگذار شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود 2 هزار و 400 پورت ADSL به مشتریان واگذار شده است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون 13 هزار و 88 پورت ADSL در استان واگذار شده است

13 هزار پورت ADSL در کردستان واگذار شد

 آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های مخابراتی برای توسعه زیرساخت‌ها در حوزه دیتا به منظور ارائه سرویس‌ها و بسته‌های IP محور به مشتریان در سطح استان اظهارداشت: با تلاش همکاران،تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای واگذاری پورت‌‌های ADSL به متقاضیان جدید بکارگرفته شده است.

وی با اعلام این مطلب که مخابرات منطقه کردستان همیشه و در همه جا با هدف جلب رضایت مشتریان و تحقق اصل مشتری‌مداری تلاش می‌کند تا خدمات مخابراتی را با بالاترین کیفیت و همزمان با رشد تکنولوژیها به مشتریان ارائه نماید اظهارداشت: استقبال چشمگیر مشتریان از سرویس ADSL مخابرات بیانگر این مساله است.

وی با اشاره به واگذاری 13 هزار و 88 پورت ADSL از ابتدای سال‌جاری تا کنون، نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های دیتا همزمان با شروع سال تحصیلی جدید  را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: از این آمار تعداد دو هزار و 395 پورت ADSL در مهر ماه جاری به مشتریان واگذار شده است که موفقیتِ ویژگی این سرویس مخابراتی را بیان می‌کند.

حکمت بیان داشت: در حال حاضر 171 هزار و 500 پورت ADSL  منصوبه و 130 هزار و 456 پورت ADSL  واگذارشده به مشتریان در سطح استان  موجود است.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول