اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظرفیت ساماندهی حاشیه شهرها را دارد

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: سست‌ترین خانه‌ها در حاشیه شهرها ساخته شد، ظرفیت فنی و اجرایی بنیاد مسکن می تواند بافت های فرسوده و حاشیه شهرها را سامان ببخشد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظرفیت ساماندهی حاشیه شهرها را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان که در جتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه کار در بنیاد مسکن اداری نیست، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی سرمایه مجموعه بنیاد مسکن است باید این روحیه حفظ و در مسیر ارتقای آن تلاش شود.

وی تصریح کرد: حمایت از همکاران در تشویق و ترغیب آنها به تلاش بیشتر در خدمت رسانی به جامعه هدف کمک می‌کند البته همه این تشویق‌ها نقدی نبوده و یک لبخند و برخورد خوب می تواند تاثیر چندین برابری بگذارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: بیان کارها و اقدامات خوبی که توسط همکاران انجام میشود باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با بیان اینکه بنیاد مسکن 10ها ماموریت در کل کشور انجام می‌دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب بر توجه هرچه بیشتر به دو ماموریت ساخت مسکن محرومین در جای جای کشور و بازسازی‌ها ویرانی‌ها در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید فراوان فرموده‌اند.

وی خطاب به کارکنان مجموعه بنیاد مسکن در استان تصریح کرد: جنس کار شما در ساخت مسکن ایتام و معلولین، محرومین، بازسازی و مقاوم سازی مسکن در سطح کشور همین است باید با روحیه جهادی در این مسیر تلاش و تمام توان خود را بکار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید براینکه مردم باید با حساب 100 حضرت امام و جنس کار بنیاد مسکن آشنا شوند، گفت: حساب 100 حضرت امام از واژگان انقلاب اسلامی است این واژه باید همیشه زنده بماند نباید در اذهان خاموش شود و نهایت تلاش در این حوزه ضروری است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد  با بیان اینکه بنیاد مسکن می‌تواند حاشیه شهرها را سامان ببخشد، گفت: سست‌ترین خانه‌ها در حاشیه شهرها ساخته شد، ظرفیت فنی و اجرایی بنیاد مسکن می تواند بافت های فرسوده و حاشیه شهرها را سامان ببخشد.

وی با بیان اینکه در صورت در اختیار بودن اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می تواند موضوع حاشیه شهر را ساماندهی و اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بزند، گفت: مشکلات مسکن و محرومین در کوتاه ترین زمان ممکن باید در کشور رفع کنید و خود را در این حوزه مسئول بدانیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: ایجاد دفاتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان‌ها مورد توجه قرار گرفت و امروز شاهد معرفی حجت‌الاسلام فرهادی به عنوان نماینه ولی فقیه در کردستان هستیم.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد  افزود: دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان باید ظرفیت های مختلف در استان را احصا و در مسیر معرفی هرچه بیشتر اقدامات بنیاد مسکن و حساب 100 امام(ره) بهره بگیرد.

گفتنی است؛ طی این مراسم حجت الاسلام فرهنگ فرهادی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول