اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گفتمان جهادی از مبانی فکری امامین انقلاب است/نام شهید سلیمانی آوازه‌ای جهانی دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از مبنای فکری و منظومین فکری امامین انقلاب فکر جهادی و گفتمان جهادی برای برداشتن محرومیت است.

گفتمان جهادی از مبانی فکری امامین انقلاب است/نام شهید سلیمانی آوازه‌ای جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در مراسم آغاز به کار اردوهای جهادی پزشکی در روستای نگل، اظهار کرد: یاد و خاطر امام راحل و 15 خرداد سال 42 را گرامی میداریم و امیدواریم همه ما در مسیر وحدانیت و نورانی امام(ره) گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی کار بزرگی که صورت دادند امکانات و تجهیزات فنی خوبی را به منطقه آوردند که قطعا اثرگذار و مایه خیر و برکت خواهد بود و ذخیره قیامت عزیزان است.

سردار حسینی تصریح کرد: یکی از مبنای فکری و منظومین فکری امام خمینی(ره) و امامین انقلاب، فکر جهادی و گفتمان جهادی برای برداشتن محرومیت است.

وی افزود: اینکه از مرکزیت کشور و بدون دریافت هزینه و پاداش بخواهید در یک نقطه دور کار درمانی انجام دهید این یعنی گفتمان انقلاب و مبانی فکری و منظومین امامین انقلاب برای تعمیق فرهنگ اسلامی و تعمیق انقلاب اسلامی و خدمات‌دهی به محرومین و ارزش‌گذاری به انسان‌های والا و شریف، الهی و مومن استان کردستان که به حق کار بسیار ارزشمندی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، سرزمین  مردمانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند و در دوران حضور ضدانقلاب در برابر آنان ایستادند و در هشت سال جنگ تحمیلی هم نق‌ آفرینی کردند.

وی گفت: این مجاهدت، ایثار و فداکاری ادامه دارد و مستمر است در عوض هم خدمات برجسته قابل توصیف و اثرگذار از جانب جمهوری اسلامی در کردستان به فور انجام شده است هر چند هنوز کمبودهایی هم وجود دارد.

سردار حسینی اذعان داشت: انقلابی‌بودن، ولایی و همیشه در عرصه‌بودن از ویژگی‌های بارز مردم کردستان که هر اندازه به این مردم انقلابی خدمت شود کم است لذا همه باید دست به دست هم در مسیر رفع مشکلات گام برداریم.

وی اضافه کرد: این برنامه به نام شهید حاج قاسم است که نام آن در جهان شناخته شده است چرا که در محور مقاومت و در برابر متجاوزین و در مسیر دفاع از مظلوم و خدمت به مردم مجاهدانه و ایثارگرانه حرکت می‌کرد.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه همه عمر حاج قاسم مجاهدت و خدمات بود، افزود: آوازه امروز شهید سلیمانی به عنوان یک فرمانده میدانی و جهادی کل جهان را گرفته است.

وی تصریح کرد: این برنامه نیز بخش کوچکی از گفتمان جهادی برگرفته از اندیشه اسلام، امام و رهبری است در این مکتب آدم‌های وارسته‌ای تربیت یافته و رشد کردند و به اوج قله معرفت انسانی رسیده‌اند و امروز در عرصه خدمت گام بر می‌دارند.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: در هیچ نقطه‌ای از جهان چه الهی و چه غیرالهی این چنین فرهنگی وجود ندارد بلکه این مختص مکتب امام راحل است.

وی افزود: انشاءالله در 28 خردادماه هم با حضور حداکثری در انتخابات شاهد خلق حماسه بزرگ دیگری خواهیم بود.

سردار حسینی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری و با بصیرت مردم در عرصه انتخابات شاهد انتخاب کاندیدای اصلح که بتواند زمینه توسعه را در مناطق محروم و کم برخوردار به وجود آورد را شاهد باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول