اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری‌ها تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری‌ها باید تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند.

شهرداری‌ها تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان که در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارش شد، اظهار کرد: شهرداری‌ها به منظور کاهش معضلات ترافیکی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی و با بازنگری طبق آیین نامه‌های طراحی معابر شهری نسبت به ساماندهی وضعیت ترافیکی معابر اقدام کنند.

وی افزود: در این رابطه تمام شهرداری‌ها موظفند طبق طرح جامع ترافیک نسبت به شناسایی نقاط پر خطر و حادثه خیز و نیز ارائه برنامه زمان بندی و با اعتبارات مشخص برای اصلاح و حذف آنها بر طبق دستورات استاندار محترم اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت افزایش ایمنی و کاهش تلفات تصادفات درون شهری و با توجه به تاکیدات و مصوبات شورای ترافیک استان در سال جاری شهرداری سنندج با تخصیص بیش از 36 میلیارد تومان اقدام به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز شهری نموده که قطعا این موضوع موجب افزایش رضایتمندی مردم و متولیان امر خواهد شد.

انتهای پیام/233071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول