اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزیدگان هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی شد

رئیس اداره امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان گفت: برگزیدگان هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی شدند.

برگزیدگان هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی شد

بهرام اکبرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: دبیرخانه کشوری در اجرای راهکار 3-23سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، قدام به برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در پایه پایه‌های هفتم و هشتم کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس معاونین پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، برای فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا، کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کاربرد روش‌های تدریس فعال و موثر، تغییر و ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس رایج و سنتی، ترویج روش­های نوین یاددهی یادگیری از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان برگزاری این جشنواره را اقدامی موثر در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و یکی از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان عنوان کرد.

اکبرزاده عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا، امسال تدریس درس تفکر و سبک زندگی و شرط پذیرش آثار در جشنواره، تدریس به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد اعلام شود و از بین آثار برتر شهرستانی راه یافته به مرحله استانی، پس از داوری تعداد هشت اثر به عنوان آثار برتر تدریس استانی در پایه ‌های هفتم و هشتم به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که مورد تقدیر استانی قرار گرفتند.

وی به برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اشاره کرد و گفت: مهاباد محمودی از بانه، فاطمه علوی مقدم و فاطمه احمدزاده از بیجار، سعید مرادی از قروه، سمیرا علیزاده از دیواندره، زمانه رضایی از سقز، سید خبات نینوا از ناحیه یک سنندج و سحر دولتیاری از ناحیه دو سنندج به عنوان نفرات برگزیده استانی این جشنواره معرفی شدند.

وی در پایان از زحمات و تلاش مجدانه خانم سلیمانی سرگروه آموزشی استان، شهرستان‌ها، نواحی و مناطق  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول