اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فارس من| دادستان سنندج: تحقیق از مظنونین قطع درختان مثمر در حال انجام است

دادستان مرکز استان کردستان گفت: پرونده بریده شدن درختان مثمر یک کشاورز سنندجی به صورت جدی در حال بررسی و رسیدگی است و تحقیق از مظنون‌های این پرونده در حال انجام است.

فارس من| دادستان سنندج: تحقیق از مظنونین قطع درختان مثمر در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس برای پیگیری سوژه‌های مردم راه‌اندازی شد و تاکنون بیش از 32 هزار و 600 سوژه مردمی برای پیگیری روی این سامانه ثبت شده است.

سامانه «فارس من» ظرفیتی است که مردم به عنوان سردبیر خبرگزاری فارس مطالبات و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و این رسانه موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را نیز از طریق همین رسانه اطلاع‌رسانی می‌کند.

27 فروردین ماه امسال به دنبال جریان‌سازی خبری که از سوی این رسانه پیرامون قطع درختان مثمرثمر یک کشاورزی سنندجی صورت گرفت، از سوی مخاطبین سوژه‌ای با عنوان «درخواست بازداشت عاملان قطع درختان باغدار سنندجی» در فارس من ثبت شده است.

مخاطبین این رسانه در این درخواست آورده‌اند «‌چند روز قبل اتفاقی بسیار ناگوار در سنندج افتاد که بنا به گفته‌ها، شبانه 2000 درخت مثمر یک باغدار مظلوم و بی‌گناه را که 8 سال برای درختان باغش زحمت کشیده‌ بود قطع کردند.

اشک‌های این باغدار شریف دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد چرا با دیدن چنین ظلمی در حق یک باغدار که دستش به جایی نمی‌رسد فقط تماشاگر باشیم؟

ما با راه‌اندازی این کمپین قویا خواستار رسیدن به داد این مظلوم در جامعه‌ اسلامی‌مان هستیم و از مسئولین تقاضا داریم تمامی ظرفیت‌های ممکن را برای دستگیری عاملان این جنایت که نه فقط یک جنایت شخصی، بلکه جنایت به محیط زیست، جنایت به امنیت روانی جامعه، جنایت به آبروی امنیتی نظام و... است را بکار گیرند از جهت جنبه‌ عمومی جرم و برای عبرت دیگر اشرار جامعه و پیشگیری از تکرار اتفاقات مشابه، جنایتکاران این حادثه در اسرع وقت به مردم معرفی و به اشد مجازات محکوم گردند و...»

محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان در مورد اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: پرونده قطع درختان مثمر این باغدار سنندجی به صورت جدی در حال بررسی و رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: البته این اتهام متوجه فرد و یا افراد معین نیست بلکه یک سری افراد مظنون هستند که کار تحقیقاتی روی این افراد در حال انجام است و به محض دریافت هر نوع نتیجه‌ای، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در حال حاضر پلیس اطلاعات به صورت ویژه رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و امیدواریم هرچه زودتر به نتایج مطلوب برسیم.

انتهای پیام/2330/71/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول