اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ثبت‌نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج

فرماندار جدید سنندج گفت: تاکنون تعداد ۹۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۴ نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین‌آباد و ۶ نفر برای شهر شویشه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یحیی نظری شامگاه امروز در سومین جلسه شورای اداری سنندج و آیین معارفه خود در سنندج، با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۹ اسفند امسال ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آغاز شده است و اکنون نیز در مرحله ثبت‌نام قرار داریم اظهارکرد: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تا فردا 26 اسفند فرصت ثبت‌نام دارند.

وی یادآورشد: فرایند انتخابات مشخص است و مقدمات ثبت‌نام فراهم شده است، افراد اصلح و توانمند در مسایل شهری می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

فرماندار جدید سنندج گفت: تاکنون تعداد ۹۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۴ نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین‌آباد و ۶ نفر برای شهر شویشه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام محدود به زمان اداری نیست بلکه کاندیداها می‌توانند به صورت غیرحضوری نیز ثبت‌نام کنند گفت: این افراد می‌توانند از طریق اپلیکشن وزارت کشور، دفاتر پیشخوان و سیستم خانگی ثبت‌نام کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در انتخابات سال‌های گذشته، برگزاری انتخابات گسترده را نیازمند همکاری و هماهنگی همه ادارات دانست و افزود: انتخابات روز ۲۸ خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنندج برگزار خواهد شد.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت فرمانداری است

فرماندار سنندج تاکید کرد: پیشگیری و مقابله با پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و خودکشی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نظری ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهر و روستاها و حاشیه شهر و نیز حاشیه‌نشینی را از مشکلات شهر سنندج عنوان کرد.

وی با بیان اینکه معضل حاشیه‌نشینی سنندج در آینده نزدیک گریبانگیر ما خواهد شد افزود: ضرورت دارد در راستای حل مشکلات نایسر برنامه‌های لازم تدوین شود.

نظری اذعان کرد: ادارات آب و برق، فاضلاب و راه و شهرسازی به مشکلات این بخش توجه کنند و در راستای حل مشکلات حاشیه شهر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه نایسر جزو سه شهر کشور مورد توجه نهاد وابسته به مقام معظم رهبری و نیازمند حمایت و ساماندهی است.

فرماندار سنندج پرداخت تسهیلات به حوزه اشتغال با هدف رفع مشکل بیکاری ضروری برشمرد و افزود: رفع مشکل بیکاری یکی از اولویت‌های ماست و در راستای تحقق اهداف عالی اشتغال تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به روستاها اظهار کرد: شهرستان سنندج در این زمینه کمترین پرداختی را داشته است.

نظری ادامه داد: شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در این راستا باید گام های موثر و ارزشمندی در حوزه عمرانی و فرهنگی، سیاسی و امنیتی برداشته شود.

در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ابراهیم زارعی، یحیی نظری به عنوان فرماندار جدید سنندج منصوب شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول