اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نبود فضا و تجهیزات بزرگترین مشکل هیات تیر و کمان کردستان است

رئیس هیات تیر و کمان کردستان بزرگترین مشکل این هیات را عدم وجود زمین تمرین مناسب و تجهیزات کافی دانست.

نبود فضا و تجهیزات بزرگترین مشکل هیات تیر و کمان کردستان است

آرش مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر هیات‌ شهرستان‌های سنندج، دهگلان، بیجار، مریوان و قروه در رشته تیر و کمان فعال هستند ولی متاسفانه به دلیل نبود زمین تمرین مناسب و اختصاصی کل فعالیت‌های هیات‌ها تعطیل است.

وی افزود: امسال در مسابقه‌ای که قابل قبول باشد شرکت نکرده‌‌ایم زیرا به علت نبود زمین نتوانست‌ایم تمرینات کافی داشته باشیم.

مشحون در زمینه مشکلات و دغدغه‌های موجود در هیات تیر و کمان استان نیز گفت: بزرگترین مشکل هیات تیر و کمان استان عدم وجود زمین تمرین و تجهیزات کافی است و  به دلیل گرانی تجهیزات نیاز است ادارات متولی کمک کنند زیرا خود ورزشکاران نمی‌توانند این تجهیزات را به طور کامل فراهم کنند.

مشحون ادامه داد: تا زمانی که محل مشخصی به این رشته اختصاص نیابد و زمین مناسبی برای این هیات فراهم نشود هیچ برنامه‌ریزی به نتیجه نخواهد رسید زیرا بارها اقدام شده و نتیجه‌ای نداشته است.

وی در ادامه گفت: متقاضیان فراوانی جهت آموزش و تمرین مراجعه می‌نمایند که متاسفانه بازهم به دلیل عدم وجود زمین و امکانات توانایی ارائه خدمات به تمامی عزیزان امکان پذیر نیست.

رئیس هیات تیر و کمان استان کردستان گفت: خانم تخت‌فیروزه ورزشکار توانمند سنندجی در زمینی خصوصی جهت حفظ توانایی و تمرین روزانه مستقر شده‌اند اما ادامه این روال و حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته نیازمند مساعدت ادارات و فراهم کردن امکانات مناسب برای متقاضیان و ورزشکاران این رشته است تا شاهد موفقیت و پیشرفت استان در این رشته باشیم.

انتهای پیام / ۲۳۳۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول