اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمایه‌گذاری 320 میلیاردی بنیاد مستضعفان در حوزه دامپروری طی سال جاری

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: طی امسال حدود 320 میلیارد تومان در حوزه دامپروری در کشور سرمایه گذاری شده که با نرخ امروز حدود 800 میلیارد تومان ارزش دارد.

سرمایه‌گذاری 320 میلیاردی بنیاد مستضعفان در حوزه دامپروری طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز فتاح امروز در حاشیه مراسم افتتاح گاوداری 6 هزار راسی قروه که با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان احداث شده است، در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ورود به بحث تولید در حوزه کشاورزی می‌تواند وابستگی به کشورهای دیگر را به شدت کاهش دهد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به دنبال توسعه و احداث واحدهای صنعتی در این حوزه هستیم.

وی افزود: کردستان یکی از بهترین استان‌هایی است که می‌تواند در حوزه دامپروری پیشگام باشد چرا که تمام زیرساخت‌های لازم را دارد و شرایط آب و هوایی بی‌نظیری دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: فعالیت‌های این چنین می‌تواند در بحث امنیت غذایی کشور تاثیرات بسیاری داشته باشد و طی امسال حدود 320 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شده که با نرخ امروز حدود 800 میلیارد تومان ارزش دارد.

فتاح یادآور شد: خوشبختانه در راه سرمایه گذاری در حوزه دامپروری تمامی سازمان‌ها با ما همکاری لازم را دارند و با کمترین مشکل می‌توانیم واحدهای صنعتی،نیمه صنعتی و تولیدی را راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: با تمام تحریم‌هایی که دشمنان ما اعمال کرده‌اند توانستیم در چند سال اخیر کارهای بزرگی در خودکفایی در زمینه‌های مختلف انجام دهیم و بدون حرف و تنها با عمل توانستیم بسیاری از نیازهای سبد غذایی مردم را تامین کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: خوشبختانه امروز با وجود کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های لبنی در کردستان توانستیم زنجیره تولید در این حوزه را با افتتاح این واحد تولیدی کامل کرده و توانسته‌ایم بخش عمده ای از نیاز استان را برآورده کنیم.

انتهای پیام/2330/75/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول