اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۸۲.۵ درصد دانش‌آموزان کردستانی به شبکه شاد دسترسی دارند

معاون آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ۸۲.۵ درصد دانش‌آموزان کردستانی به شبکه شاد دسترسی دارند.

۸۲.۵ درصد دانش‌آموزان کردستانی به شبکه شاد دسترسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوشگوار عصر امروز در جلسه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: براساس اعلام ستاد کرونای کشور، ۱۵ شهریورماه روز بازگشایی مدارس اعلام شده است که در کردستان از دو ماه قبل بسترسازی شده است.

وی افزود: وضعیت برگزاری کلاس‌ها منوط به اعلام ستاد مقابله با کرونا و اعلام‌نظر دانشگاه علوم پزشکی است که در مناطق سفید کلاس‌ها حضوری خواهد بود، وضعیت زرد بصورت نیمه‌حضوری و در صورت وضعیت قرمز، کلاس‌ها بصورت مجازی خواهد بود.

خوشگوار تصریح کرد: در حال حاضر ۸۲.۵ درصد دانش‌آموزان در کردستان به شبکه شاد دسترسی دارند، درصد به شبکه‌های تلویزیونی و ۸ درصدی که نه به شبکه شاد و نه سیما دسترسی ندارند، بسته‌هایی در قالب لوح‌های فشرده تهیه شده و بین آنها توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: ۳۰ درصد دانش‌آموزان استان کردستان در مناطق روستایی قرار دارند که امیدواریم کلاس‌ها در این مناطق بصورت حضوری برگزار شود.

معاون تربیت بدنی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: تا زمان بازگشایی مدارس، اولیا از روزهای حضور دانش‌آموزان آنها در مدارس اطلاع خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام کرده‌اند و ۹۶ درصد کتب تهیه و توزیع شده است.

خوشگوار اذعان داشت: تاکنون جدای از توزیع دو میلیارد تومان سرانه بهداشتی در بین مدارس استان، ۷۵۰ بسته بهداشتی مختص مناطق محروم نیز تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول