اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح 10 طرح هادی روستایی در کردستان

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت 10طرح هادی روستایی در کردستان افتتاح می‌شود.

افتتاح 10 طرح هادی روستایی در کردستان

رضا قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 10طرح هادی روستایی با اعتبار 37میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های بنیاد مسکن در هفته دولت افزود: افتتاح چهل و پنج هزار و یکصد و نود و پنجمین واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح هزار و پانصدمین واحد بازسازی شده سیل استان کردستان نیز به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان اعلام کرد: در هفته دولت هشتاد و سه هزار و پانصد و‌ نهمین جلد سند مالکیت واحد مسکن روستایی و شهری واگذار خواهد شد.

قادری گفت: افتتاح یک‌هزار و 763 واحد احداثی در منطقه سیل‌زده الیگودرز و ازنا نیز از دیگر اقدامات هفته دولت در استان کردستان است که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: افتتاح دو هزار و 54 واحد تعمیری در مناطق سیل زده یاد شده از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی در این هفته است.
انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول