اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای 5 پروژه تجاری در مسکن مهر کردستان

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن کردستان گفت: 5 پروژه‌های تجاری در مساکن مهر شهرستان‌های سنندج، قروه ، کامیاران ، سقز و بیجار اجرا می‌شود.

اجرای 5 پروژه تجاری در مسکن مهر کردستان

عرفان مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از انجام خدمات روبنایی با اجرای پروژه‌های احداث واحدهای تجاری، ساخت مدرسه و مسجد در سایت‌های مسکن مهر استان خبر داد و اظهار کرد: ساخت واحدهای تجاری در سایت‌های مسکن مهر از جمله الزامات است و این اداره کل در همین راستا پروژه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

به گفته سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن کردستان، اجرای پروژه‌های واحدهای تجاری مسکن مهر دگایران «6 واحد»، واحدهای تجاری مسکن مهر میدان امام حسین قروه «9 واحد» در دوفاز 6 و 3 واحدی از جمله این اقدامات است.

مرادی تصریح کرد: دو پروژه احداث واحد تجاری در مسکن مهر بهاران سنندج نیز به صورت مشارکتی ساخته شده که مقرر است در قالب مزایده عمومی واگذار شود.

اجرا و بهره‌برداری از 20 پروژه تجاری در سنندج و دیواندره

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن  کردستان  همچنین از پروژه‌های تجاری در مساکن مهر شهرستان‌های قروه، کامیاران، سقز و بیجار در قالب پنج پروژه و 45 واحد خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته نیز 20 باب مغازه تجاری در سایت‌های مسکن مهر سنندج و دیواندره به بهره‌برداری رسیده است.

مرادی در ادامه با اشاره به خدمات روبنایی که توسط راه و شهرسازی کردستان انجام شده گفت: ساخت دو باب مدرسه 12کلاسه در سایت مسکن مهر بهاران سنندج و شهرک آفتاب بیجار با اعتبار 50 میلیارد ریال از اقدامات انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج با اعتبار 7 میلیارد ریال و کمک به ساخت مسجد در سایت‌های همجوار مسکن مهر بهاران به مبلغ 15 میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول