اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

2 باب جایگاه سی.‌ان‌.جی در کردستان تعطیل شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تعطیلی 2 باب جایگاه سی.‌ان.‌جی استان به علت عدم رعایت استاندارهای ایمنی و فنی خبرداد.

2 باب جایگاه سی.‌ان‌.جی در کردستان تعطیل شدند

عبدالله گیتی منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: برای تامین ایمنی و توجه به حفظ سلامت شهروندان، اپراتور جایگاه‌های سی.ان.جی و پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه، دو باب جایگاه سی.ان.جی استان تعطیل شدند.

وی بیان کرد: گاز این دو جایگاه سی.ان.جی پس از ارائه گزارش اداره استاندارد به علت عدم رعایت الزامات استانداردهای ایمنی و فنی از مدار خارج و با هماهنگی شرکت گاز استان قطع شد.

وی با اشاره به فعالیت 52 باب جایگاه سی.ان.جی در استان و دریافت گواهینامه استاندارد توسط بیش از 70 درصد از این جایگاه‌ها در سال 98، از بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان این شرکت و اداره استاندارد از جایگاه‌های سی.ان جی خبرداد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایمنی جایگاه‌ها و حفظ جان و مال مردم به هیچ وجه قابل اغماض نبوده و این شرکت در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خویش و تحقق حقوق شهروندی با جایگاه‌های که نسبت به استانداردسازی اقدام نمی‌نمایند مطابق مقررات برخورد خواهد کرد.

گیتی‌منش همچنین از فعالیت 9 باب تاسیسات گاز مایع در استان خبر داد و اضافه کرد: استانداردسازی این تاسیسات نیز در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی‌های صورت گرفته دو باب از این تاسیسات نیز به علت عدم رعایت استاندارد‌های فنی و ایمنی تعطیل شدند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول