اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سال گذشته مشترکان کردستانی3 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکین شرکت گاز استان در سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 15 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

سال گذشته مشترکان کردستانی3 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف  کردند

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مصرف گاز طبیعی هر سال با افزایش روبرو بوده است بطوریکه در سال 97 مشترکین شرکت گاز استان کردستان با احتساب مصرف نیروگاه تا پایان سال 2 میلیارد و 949 میلیون و 523هزار و 961 متر مکعب گاز مصرف کردند که این مصرف در سال 98 به 3 میلیارد و 15 میلیون و 542 هزار و 359  مترمکعب افزایش یافته که 18.6 درصد در بخش خانگی افزایش مصرف داشته است.

وی به میزان مصرف اسفندماه سالجاری  اشاره کرد و گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در اسفند ماه سال 98 نسبت به سال 97 با افزایش 4 درصدی روبرو بوده و مصرف اسفند ماه سال گذشته 310 میلیون و 65هزار و 822 متر مکعب بوده که این میزان در سال 98 و با احتساب افزایش مصرف به 322 میلیون و 576 هزار و 126 متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به وضعیت مطلوب خدمات اشاره کرد و بیان داشت: در اسفندماه سال 97 پرمصرف‌ترین روز 19 اسفندماه 97 که میزان مصرف 12 میلیون و 39 هزار و 927 متر مکعب بوده و در اسفند ماه سال 98  پرمصرف‌ترین با سقف 12 میلیون و 428 هزار و 491 متر مکعب متعلق به 12 اسفند ماه سل گذشته است که نسبت به پرمصرف‌ترین روز سال گذشته افزایش 3 درصدی را شاهد بودیم.

فعله‌گری ضمن قدردانی از مردم فهیم و مرزداران غیور استان کردستان به خاطر صرفه‌جویی که تاکنون در مصرف گاز انجام داده‌اند، اظهار امیدواری کرد: مردم استان با ادامه همکاری‌های خود در استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی، ضمن کمک به پایداری شبکه گاز، زمینه بهره‌مندی سایر مناطق سردسیر استان و کشور از این نعمت الهی را فراهم سازند.

وی توسعه هرگونه خدمت را مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکین عزیز ذکر کرد و از همراهی مردم شریف استان کردستان در مصرف بهینه گاز طبیعی در فصول سرد سال تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به شرایط جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری کنتورخوان‌ها به درب منازل جهت قرائت کنتور از مشترکین گاز کردستان درخواست کرد اعداد سیاه رنگ کنتور خود را به سامانه پیامکی 10008194 ارسال و با پرداخت به موقع قبوض گازبهاء این شرکت را در ارائه خدمات مستمر و مداوم یاری نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول