اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارسال 500 بسته غذایی از کردستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر از ارسال 500 بسته غذایی جمعیت هلال احمر کردستان به مقصد مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌غربی خبرداد.

ارسال 500 بسته غذایی از کردستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌غربی

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نخستین کاروان کمک‌های جمعیت هلال احمر کردستان شامل 500 بسته غذایی 72 ساعته بود که با هماهنگی جمعیت مرکز  به مناطق سیل‌زده استان آذربایجان‌غربی ارسال شد.

وی گفت: بسته‌های غذایی ارسالی به مثابه جیره خشک بوده و شامل اقلامی همچون کنسروجات غذایی، خرما است و هربسته غذایی می‌تواند نیاز خوراکی و غذایی یک خانواده را به مدت 72 ساعت مرتفع سازد.

محمدی افزود: جمعیت هلال احمر استان کردستان به تاسی از اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه در کنار زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌غربی خواهد بود تا زمان برقراری وضعیت عادی و حالت آرامش از هیچ مساعدت و تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: عوامل اجرایی و تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر کردستان در حالت آماده باش کامل بوده و در صورت نیاز و هماهنگی با جمعیت هلال احمر مرکز، آمادگی اعزام تیم‌های عملیاتی و تجهیزات تخصصی امدادرسانی را به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌غربی دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول