اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای 6 هزار برنامه ویژه دهه فجر در کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از ۶ هزار برنامه برای ایام‌الله دهه فجر امسال در استان پیش‌بینی شده که تا پایان این دهه مبارک اجرایی خواهد شد.

اجرای 6 هزار برنامه ویژه دهه فجر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات صبح امروز در دیدار مدیران و مسئولین کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر کردستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: از ۲۲ کمیته ۱۶ کمیته برنامه‌های خود را ارسال کرده‌اند‌.

وی افزود: بیش از ۶ هزار برنامه برای ایام‌الله دهه فجر امسال در استان پیش‌بینی شده که تا پایان این دهه مبارک اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و اشتغال‌زایی در کردستان، افزود: افتتاح یک هزار طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار نزدیک به 1.5 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای 825 نفر، افتتاح 141 پروژه گازرسانی و کلنگ‌زنی 38 پروژه جدید، افتتاح 53 پروژه برق‌رسانی، افتتاح 14 پروژه راه روستایی، افتتاح 93 واحد مسکونی مددجویی، افتتاح ده‌ها طرح هادی و مسکن روستایی و افتتاح 7 سالن مجهز ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال تا پایان دهه فجر است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ادامه داد: در حوزه فرهنگی ورزشی نیز صدها برنامه در استان برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آنها برگزاری همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در سینما بهمن سنندج، برگزار مسابقات ورزشی، برگزاری جشن انقلاب در شهرها و روستاها، برگزاری 450 یادواره شهدای دانش‌آموز، برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد و بقاع متبرکه استان، برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در سالن آزادی سنندج و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان‌های مختلف را می‌توان اشاره کرد.

سادات تصریح کرد: باید همگی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن تلاش کنیم.

سادات اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه گازرسانی، برق‌کشی و ... چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی انجام گرفته یا در حال انجام است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول