اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

هیچ موردی از شیوع ویروس کرونا در قروه مشاهده نشده است

رئیس مرکز بهداشت قروه گفت:با پایش بیماران در مراکز درمانی این شهرستان هیچ موردی از ابتلای به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

هیچ موردی از شیوع ویروس کرونا در قروه مشاهده نشده است

مسعود معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد شیوع ویروس مرگبار کرونا در کشورهای مختلف مانند چین بودیم که با اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آن هنوز گزارشی مبنی بر شیوع این ویروس مرگبار در کشور گزارش نشده است.

رئیس مرکز بهداشت قروه گفت: با پایش بیماران در مراکز درمانی این شهرستان هیچ موردی از ابتلای به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ویروس کرونا علائمی شبیه به آنفولانزا و سرماخوردگی با تب بیش از ۳۸ درجه دارد و از افراد مبتلا به چنین علائمی درخواست می‌شود برای رسیدگی به وضعیتشان به مراکز درمانی مراجعه کنند.

معتمدی تنها راه مقابله با ویروس کرونا را پیشگیری دانست و اذعان داشت: شستن دست و صورت با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی هنگام عطسه کردن، عدم تماس با افراد مبتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی، پخت کامل انواع گوشت مصرفی و تخم مرغ و استفاده از پوشش کافی در برخورد با حیوانات خانگی و وحشی می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را در فرد کاهش دهد.

رئیس مرکز بهداشت قروه تصریح کرد: از طریق رسانه‌های گروهی، فضای مجازی و چاپ بروشور هشدارهای پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا در قروه انجام شده است به طوری که تمام مردم شهر و روستا آشنایی کافی با این ویروس مرگبار دارند.

به گفته رئیس مرکز بهداشت قروه، داروی خاصی برای مقابله با ویروس کرونا وجود ندارد و بهترین را برای کاهش ابتلا به آن رعایت نکات بهداشتی فردی است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول