اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری راهپیمایی ضدامریکایی و حمایت از نظام مردم در قروه

مردم ولایتمدار و شهیدپرور قروه امروز هم زمان با سراسر کشور با راهپیمایی چند هزار نفری از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

برگزاری راهپیمایی ضدامریکایی و حمایت از نظام مردم در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مردم دیندار و شهیدپرور قروه بار دیگر در راهپیمایی چند هزار نفری خود در خیابان‌های این شهرن خشم و انزجار خود را از دخالت‌های آمریکا در کشورهای مسلمان با سردادن شعارهای ضد آمریکایی به تصویر کشیدند.

در این اجتماع چند هزار نفری اقشار مختلف مردم قروه حمایت‌های همه‌جانبه خود را از صلابت سپاه پاسدران در دفاع از کشور ایران نشان دادند و سپاه را حامی خود در این چهار دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارزیابی کردند.

مردم شهیدپرور قروه حضور خود را در این راهپیمایی قدردانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند که برای حفظ و ترویج دین مبین اسلامی فرزندان آزاده و از جان گذشته‌ای مانند شهید سلیمانی را در دامان خود پرورش داده است‌.

گفتنی است نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه قروه در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر چند خیابان اصلی این شهرستان منتهی به میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول