اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حماسه ۹ دی تبلور بصیرت ملت ایران در مقابل یاوه‌گویان است

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ۹ دی تبلور بصیرت ملت ایران در مقابل یاوه‌گویان است، مردم در این روز با شناخت عمیق در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، حضور یافتند و با آگاهی از نقشه فتنه‌گران، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

حماسه  ۹ دی تبلور بصیرت ملت ایران در مقابل یاوه‌گویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب احمدی عصر امروز در  نشست هم‌اندیشی اساتید که با موضوع نقش بصیرت در ایجاد هویت انسانی و اسلامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی در سالن جلسات دانشگاه پیام نور کردستان برگزار شد، به اهمیت خلق حماسی مردم ایران در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: هنگامی که جوامع و یا کشوری از اقتدار خاصی برخوردار باشد این امر خوشایند کشورهای پیرامونش نیست در نتیجه به تفرقه‌افکنی و توطئه چینی علیه کشور مقتدر دست می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای پیرامون سعی دارند به عناوین مختلف خاورمیانه را تکه تکه و کوچک کنند و بر آن سیطره یابند تا به تعبیر آنها بر آن مسلط شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های چند سال اخیر کشورهای استعمارگر تجزیه کشورهایی همچون عراق و سوریه برای دسترسی راحت بر منابع آنان بود خاطرنشان کرد: اما در این میان کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ۳۰ سال اخیر به لحاظ توانایی‌های داخلی و برون مرزی بسیار مقتدر شده لذا این امر برای دیگر کشورها خوش‌آیند نیست در نتیجه همیشه در صدد ایجاد رخنه و تفرقه هستند.

احمدی  به سرمایه‌گذاری دشمنان در امر اقتصاد و اخیرا انتخابات گریزی زد و گفت: با فشار قرار دادن مردم از لحاظ اقتصادی و تشدید تحریم‌ها می‌خواهند مردم را دلسرد کنند اما ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری هیچگاه اغفال نخواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به حماسه ۹ دی و حضور پرشکوه ملت ایران به ویژه مردم غیور و همیشه در صحنه استان کردستان بیان کرد: باردیگر توانستیم از ان بزنگاه نجات یابیم و با درایت و روشنگری دولت و ملت از لبه پرتگاه رد شویم.

احمدی با بیان اینکه ۹ دی تبلور بصیرت ملت ایران در مقابل یاوه‌گویان است، افزود: حضور گسترده مردم در این روز بزرگ برگرفته از معرفت و بصیرت است مردم با شناخت عمیق در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور یافتند و با آگاهی از نقشه فتنه‌گران، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

فتنه ۸۸ در اثر بی‌بصیرتی رقم خورد

مسئول نمایندگی ولایت فقیه در سپاه سنندج گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید درختش ۴۱ ساله شده لذا هرکس در مقابل آن تیشه بردارد بر ریشه خود زده است.

حجت‌الاسلام امید سبحانی اظهار کرد: طی ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان که مردم گرفتار بی‌بصیرتی شدند به فتنه‌های مختلفی دچار شده و ضربه خوردند همانطور که فتنه ۸۸ در اثر بی‌بصیرتی رقم خورد.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی علم و تفکر، به نقش اساسی بصیرت در تحول بنیادی انسان و اسلام گریزی زد و گفت: خداوند متعال به انسان بصیرت، علم  و حکمت داد لذا اشرف مخلوقات زمانی به درجه انسانیت می‌رسد که با آگاهی، تفکر و اندیشه عمل کند.

 سبحانی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر سه طیف شامل سلطنت‌طلبان، افراد شرور و بیکار و مردم معترض حضور یافتند اما مردم وقتی شرارت‌ها را دیدند راه خود را از آنان جدا کردند اما دشمنان در فکر خود این خیال خام را می‌پروراندند که دیگر حکومت ما نابود است ولی آن روز را هرگز نخو اهند دید.

مسئول نمایندگی ولایت فقیه در سپاه سنندج گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید درختی ۴۱ ساله شده لذا هرکس در مقابل آن تیشه بردارد بر ریشه خود زده است.

سبحانی خطاب به اساتید بیان کرد: جوانان در معرض آسیب و در راس هدف دشمنان هستند باید آنها را با بصیرت‌افزایی هدایت و  روشنگری کرد.

وی به خروش مردم کردستان در حماسه ۹ دی اشاره کرد و ادامه داد:  کردستانی‌ها بصیرند و می‌دانند که انقلاب اسلامی به آنها خدمت می‌کند ،همه ما دیدیم که مردم یکباردیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب متحدانه بیعت کردند.

 مسئول نمایندگی ولایت فقیه در سپاه سنندج به قدرت نظامی ایران گریزی زد و گفت: دشمن نمی‌تواند به ما نارو بزند چراکه ایران قدرت نظامی بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول