اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تولید 49 هزار جعبه گل و گلدان در گلخانه شهرداری سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال‌جاری 49 هزار جعبه گل و گلدان گل در گلخانه این سازمان تولید شده است.

تولید 49 هزار جعبه گل و گلدان در گلخانه شهرداری سنندج

شرمین شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: گلکاری میادین و پارک‌ها در سطح شهر در راستای ایجاد چشم‌انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و طراوت بخشیدن به محیط شهری یکی از اقدامات این سازمان است.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی بستر گل‌های فصلی در فضای سبز، گلکاری سطح شهر در فصول مختلف سال انجام می‌شود.

وی از تولید 49 هزار جعبه گل و گلدان گل از ابتدای سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال در گلخانه این سازمان 27 هزار جعبه گل و 22 هزار گلدان گل تولید شد.

وی خاطرنشان کرد: گل‌های تولیدی شامل انواع گل فصلی، اطلسی، آشلانتوس و تاج خروس، تولید گل‌های خارجی جعفری، آهار و اطلسی و قلمه انواع درخت، درختچه و گل‌های آپارتمانی و زینتی است.

وی اعلام کرد: 12 هزار جعبه گل  تولید شده شامل انواع گل‌های بنفشه، میمونی، شب‌بو، قرنقل و داوودی، تولید 10 هزار گلدان انواع کلم زینتی ایرانی و خارجی و قلمه انواع درخت و درختچه و گل‌های آپارتمانی جهت کاشت گل‌های فصلی به منظور گلکاری پاییزه و زمستانه در سال‌جاری تولید شد.

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج مساحت گلخانه سازمان را 12 هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: با فعال نمودن گلخانه این سازمان تمام نیازمندهای این سازمان در زمینه گل فصلی و بخش اعظمی از نیازمندی‌های در زمینه تولید درخت و درختچه و گل‌های زینتی تامین شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول