اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

عضویت 16495 فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان کردستان

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان کردستان از عضویت 16 هزار و 495 فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان استان خبر داد.

عضویت 16495 فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین علی نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان درسال 98 که در اداره کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، از روند رو به رشد اعضای صندوق و افزایش میزان سهم‌الشرکه افراد خبر داد و این روند را نشان‌دهنده اعتماد اعضا و پیشبرد برنامه‌های صندوق و همکاری کمیته استانی و همراهی کارگروه‌های شهرستانی دانست.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به معلمان غیرعضو و جدیدالورود برای عضویت در صندوق، به تشریح برنامه عملیاتی مهر 98 تا مهر 99 صندوق ذخیره پرداخت و جذب فرهنگیان جدیدالورود، جذب شاغلین غیرعضو، افزایش ماهیانه حق عضویت، اجرای طرح استمرار بازنشستگان و کاهش آمار اعضای انصرافی را از مهم‌ترین برنامه سال تحصیلی جاری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد 16 هزار و 495 نفر از فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره بوده و از مزایای آن بهره‌مند هستند، گفت: در شش ماه اول سال 98 تعداد یک‌هزار و 577 نفر از فرهنگیان استان میزان سهم‌الشرکه خود را افزایش داده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با تشکر از همکاری اعضای کمیته استانی و همراهی کارگروه‌های شهرستانی در پیگیری اقدامات، گفت: به منظور پیشبرد بهتر امور، نشست معاونین پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان با حضور مسوولان صندوق ذخیره فرهنگیان کشور آذر ماه 98 در سنندج برگزار می‌شود.

نظام مرادی عملکرد کارگروه استانی را در انجام اقدامات و پیگیری مصوبات مطلوب ارزیابی کرد و با تاکید بر اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌ها، گفت: باید برنامه‌های ابلاغی صندوق به ویژه جذب اعضای جدید در سطوح مختلف پیگیری شود.

در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های ابلاغی، بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به فرهنگیان در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان و عضویت در موسسه تاکید و مقرر شد عضویت دانشجو معلمان و شاغلین غیر عضو و افزایش سرمایه فعلی اعضا به عنوان مهم ترین اولویت‌های کمیته استانی در دستور کار و پیگیری باشد.

همچنین مقرر شد مصاحبه چاپ شده مهدی نیکدل مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با عنوان راهکارهای پیش‌روی معلمان برای بهره‌مندی بیشتر از سود صندوق ذخیره فرهنگیان به تعداد مدارس ارسال و به معلمان و فرهنگیان استان اطلاع‌رسانی شود. 

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول