اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فارس من/مرادی: محیط زیست کردستان هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات دریاچه زریبار ندارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: محیط زیست کردستان هیچ برنامه خاصی برای رفع و ساماندهی مشکلات دریاچه زریبار مریوان ندارد و مطمئنا تا چند سال آینده نیز هیچ تغییری در وضعیت این تالاب مشاهده نخواهیم کرد.

فارس من/مرادی: محیط زیست کردستان هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات دریاچه زریبار ندارد

سامانه «فارس من» سال گذشته در خبرگزاری فارس برای پیگیری سوژه‌های مردم راه‌اندازی شد و تاکنون  3 هزار 822 سوژه مردمی برای پیگیری روی این سامانه قرار گرفته است.

سامانه «فارس من» ظرفیتی است که مردم به عنوان سردبیر خبرگزاری فارس مطالبات و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و این رسانه موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را نیز از طریق همین رسانه اطلاع‌رسانی می‌کند.

 «لایه‌روبی نکردن دریاچه زریوار مریوان»  عنوان سوژه مردمی است که طی چند روز اخیر در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس کردستان قرار گرفته و تعدادی از مردم این منطقه خواستار پیگیری موضوع از طریق این رسانه شده‌اند.

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در ارتباط با این سوژه اظهار داشت: مشکلات تالاب زریبار چندین سال است که وجود دارد، اما متاسفانه هیچ برنامه و تدبیری برای حل آن وجود ندارد.

وی تاکید کرد: محیط زیست کردستان هیچ برنامه خاصی برای رفع و ساماندهی مشکلات دریاچه زریبار مریوان ندارد و مطمئنا تا چند سال آینده نیز هیچ تغییری در وضعیت تالاب زریبار مشاهده نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس ادامه داد: احیای زریبار به برنامه کارشناسی و بودجه خاصی نیاز دارد، اما نه معاون رئیس جمهور و نه استان هیچ تدبیری برای آن ندارند، بلکه فقط جلسات بی‌نتیجه برگزار می‌کنند.

مرادی افزود: جدای از اینکه طرح لایه‌روبی به نفع زریبار است یا نه باید لایروبی دریاچه زریبار به صورت هدفمند و جدی در دستور کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

وی گفت: هرچند بارها به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در مورد بحران دریاچه زریبار مریوان تذکر داده‌ام اما فقط جواب فرمالیته و بدون نتیجه دریافت کرده‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: دریاچه زریبار مریوان تنها به یک شهرستان و مردم آن تعلق ندارد، بلکه یک سرمایه‌های ملی است.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول