اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بخاطر عملکرد خوب آن است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 ارتش پیاده کردستان به سخنان ترامپ در قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمن از دست سپاه ناراحت است به واسطه اقتدار و عملکرد خوب سپاه است.

قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بخاطر عملکرد خوب آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سعید اثنی‌عشری پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های تابعه کردستان اظهار داشت: فلسفه وجود نیروهای مسلح خدمت به مردم است، یک زمانی جنگ بود و ارتش موظف بود در کسوت لباس سربازی در جبهه‌های جنگ حضور داشته باشد و در طول هشت سال دفاع مقدس نیروهای نظامی با اقتدار در مقابل رژیم بعث عراق ایستادند و یک زمانی هم مثل امروز بحث بلایای طبیعی است که باز هم ارتش در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان و خوزستان مشغول خدمت به مردم است.
وی افزود: زمانی که انقلاب پیروز شد یکی از صحبت‌های داغ انحلال ارتش بود و کسانی که این دیدگاه را دنبال می‌کردند اهداف شومی داشتند اما خوشبختانه در آن مقطع امام خمینی(ره) با آن دوراندیشی و تدبیری که داشتند با یک فرمان تاریخی به ارتش هویت دادند و در حقیقت مهر تاییدی زدند بر اینکه ارتش باید باشد و از این مملکت دفاع کند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان ادامه داد: با فرمان امام خمینی(ره)، ارتش از نو متولد شد و حیات دوباره پیدا کرد و در طول چهل سال از عمر انقلاب، این ارتش جواب اعتماد حضرت امام را به خوبی داده است.
وی تصریح کرد: ارتش در طول دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و این نشان از اعتماد و اعتقاد راستین نیروهای ارتشی است که به چیزی غیر از خدمت فکر نمی‌کنند و در سایه همین خدمات صادقانه بود که از سوی مقام معظم رهبری به ارتش حزب الله لقب گرفت و این برای ارتش جای بسی افتخار است.
اثنی‌عشری گفت: امروز همه مسؤولان دولتی باید روی کمک‌های ارتش حساب باز کنند چرا که ارتش یک نیروی پا در رکاب و کارآمد است که هم تجهیزات و هم پرسنل آموزش‌دیده و متخصص دارد.
وی با بیان اینکه ارتش در سه شهرستان سقز، مریوان و بانه و خود سنندج یگان دارد تاکید کرد: البته در بقیه شهرستان‌های استان هم، هرجایی که مسئولین احساس کنند که به ارتش نیاز است و می‌‌تواند در خدمت مسئولین باشد با همه وجود در خدمت عزیزان هستیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان افزود: به مناسبت روز 29 فروردین که روز ارتش و افتخارآفرینی‌های نیروی زمینی است رژه روز ارتش در سنندج برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری رژه روز ارتش، نمایش اقتدار، صلابت و قدرت ارتش است و به نوعی در این روز نمایش نیرو داریم.
وی به سخنان بیهوده ترامپ در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایید هر جایی که احساس کردید که دشمن از دست شما ناراحت است بدانید که شما در آنجا دارید خوب کار می‌کنید پس اگر امروز دشمن از دست سپاه ناراحت است به واسطه اقتدار و عملکرد خوب سپاه است.
اثنی‌عشری ضمن محکوم‌کردن این حرکت نابخردانه امریکا تاکید کرد: ارتش همچون گذشته پشتیبان سپاه است و در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری هر جایی که نیاز باشد حضور پیدا می‌کنیم.
انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول