اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اعلام کرد

تردد بیش از 51 هزار مسافر نوروزی از مرز باشماق

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز 16 فروردین امسال 51 هزار و 153 مسافر از طریق مرز باشماق به داخل و یا خارج از کشور تردد داشته‌اند.

تردد بیش از 51 هزار مسافر نوروزی از مرز باشماق

سید عبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه آمار جابجایی‌های امروز نیز در مجموع ترددهای طرح نورزی قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز 16 فروردین امسال 51 هزار و 153 مسافر از طریق مرز باشماق به داخل و یا خارج از کشور تردد داشته‌اند.

وی تصریح کرد: 9 هزار و 144 نفر مسافر ایرانی در این مدت به کشور وارد و 20 هزار و 859 مسافر ایرانی از این مرز خارج شده‌اند.

به گفته  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان، در مجموع  4 هزار و 819 نفر مسافر خارجی وارد و  6 هزار و 331 مسافر خارجی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه جاری از مرز باشماق مریوان خارج شده‌اند.

حسینی میزان سفرها و جابجایی مسافرین توسط حمل و نقل جاده‌ای هم گفت: در قالب 13 هزار و 405  سفر درون استانی و 6 هزار و 194 سفر برون استانی 19 هزار و 599 نفر مسافر در استان جابجا شده است.

وی تصریح کرد:  81 هزار و 439 نفر مسافر درون استانی از 25 اسفند 97 تا پایان شانزدهم فروردین‌ ماه جاری در استان جابجا شده‌اند.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع 135 هزار و 679 مسافر نیز در قالب 19 هزار و 599 سفر در درون و به بیرون استان جابجا شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول