اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای کردستان خبر داد

تردد 7650 مسافر خارجی از مرز باشماق مریوان

معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ورود و خروج 7 هزار و 650 مسافر خارجی از مرز باشماق خبر داد.

تردد 7650 مسافر خارجی از مرز باشماق مریوان

سیدعبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از 20 اسفند 97 تا پایان روز نهم فروردین ماه جاری در مجموع 11 هزار و 622 مسافر ایرانی از طریق مرز باشماق وارد کشور شده‌اند.

وی آمار خروج مسافران ایرانی از طریق این مرز را 17 هزار و 118 نفر عنوان کرد و گفت: 2 هزار و 603 مسافر خارجی در بازه زمانی یادشده از طریق مرز باشماق وارد کشور شده و 5 هزار و 50 مسافر خارجی از کشور خارج شده‌اند.

به گفته معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای کردستان، در مجموع و از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 36 هزار و 460 مسافر ایرانی و خارجی از طریق مرز باشماق تردد داشته‌اند.

حسینی در مورد حمل و نقل مسافرین نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان هم اذعان کرد: 12 هزار و 928 سفر درون‌استانی و 5 هزار و 802 سفر برون‌استانی در طرح نورزی امسال انجام شده است.

وی افزود: در قالب بیش از 18 هزار و 730 سفر، 82 هزار و 655 مسافر درون‌استانی و 48 هزار و 864 مسافر برون‌استانی جابجا شده‌اند.

گفتنی است؛ 250 دستگاه اتوبوس، 950 دستگاه ماشین سواری کرایه‌ و 900 دستگاه مینی‌بوس در راستای جابجایی مسافرین نوروزی در سطح استان فعال و به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافرین با دو روش محسوس و غیرمحسوس بر روند فعالیت آنها نظارت می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول