اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خبر داد

دستگیری ۱۲ نفر در مرز باشماق مریوان

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش، هفته گذشته ۱۲ نفر در مرز باشماق دستگیر شدند.

دستگیری ۱۲ نفر در مرز باشماق مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جمال سلمانی در کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کردستان که ظهر امروز در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد در مورد مباحث مطرح شده در زمینه برخورد با ارازل و اوباش در مرز باشماق، اظهار کرد: این مهم به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و طی هفته گذشته 12 نفر در مرز باشماق دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: البته اطلاق لفظ اراذل و اوباش برای این افراد توهین است چرا که تنها ممر درآمد آنها از محل مرز انجام می‌شود بلکه این افراد بی‌سواد و کارگر هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سفر اخیر مسوولان کشوری ذیربط به استان کردستان و بازدید آنها از مرز باشماق، تصمیماتی اتخاذ شده که در صورت اجرا، بیش از 90 درصد مشکلات موجود در این مرز حل خواهد شد.

وی افزود: اتوبوس‌های مسافربری هم که اقدام به قاچاق سوخت می‌کردند چند مورد شناسایی و توقیف شدند و برخوردهای لازم انجام شد.

سلمانی اظهار کرد: کارهای خوبی در زمینه مقابله با قاچاق سوخت انجام شده و روند مناسبی داریم که امیدواریم این موضوع با همین روال و البته سرعت بیشتر دنبال شود.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه استان کردستان هم اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت از طریق خودروها، یک‌هزار و 395 کامیون و اتوبوس شناسایی شده است که کارت سوخت 60 دستگاه اتوبوس مسدود شده است.

فریدون یاسمی گفت: قاچاق سوخت در استان کاهش یافته ولی هنوز مواردی وجود دارد که بدون توجه به برخوردها اقدام به چنین کاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: تا الان 27 جایگاه سوخت در استان بخاطر قاچاق سوخت 2 میلیارد و 957 میلیون ریال جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول