اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اینجا بهمئی؛ آقای مدیر تشریف ندارند!

شهروندان شهرستان بهمئی از برخی ادارات و مدیران گلایه‌های فراوانی دارند.

اینجا بهمئی؛ آقای مدیر تشریف ندارند!

خبرگزاری فارس بهمئی- سامان خوبی‌زاده- تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان در دستگاه‌های اداری بر هر موضوع دیگری اولویت دارد اما گویا خلاف این موضوع در برخی ادارات دولتی و بانک‌های شهرستان بهمئی رخ می‌دهد.

اما در این زمینه شهروندان شهرستان بهمئی از برخی ادارات گلایه‌های فراوانی دارند.

یکی از شهروندان شهرستان بهمئی گفت: برای کارم به یکی از ادارات مراجعه کردیم کارمند آن اداره در محیط کاری حضور نداشت و همکار او هم می‌گفت برای جلسه به فرماندار تشریف برده‌اند.

وی ادامه داد: سپس به فرمانداری مراجعه کردم و آنجا هم جلسه‌ای نبود سپس به اداره برگشتم دوباره سوال کردم گفتند که در حیاط خلوت اداره در حال سیگار کشیدن هستند آنجا هم مراجعه کردم و حضور نداشتند.

این شهروند شهرستان بهمئی افزود: در نهایت مشخص شد که او در تایم اداری به منزل رفته و در حال انجام کارهای روزمره منزل است.

شهروند دیگر در شهرستان بهمئی گفت: بعضی از مدیران هم در تایم اداری در محیط اداری حضور ندارند و با آن‌ها هم که تماس می‌گیریم چنین می‌گویند جلسه هستیم پس چه کسی پاسخگوی مشکلات مردم است؟؟.

وی ادامه داد: از فرماندار شهرستان بهمئی به عنوان مسوول ارشد اجرایی درخواست داریم در تایم اداری جلسات را برگزار نکنید و به آخر وقت موکل کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول