اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید شبانه معاون استاندار از طرح آبرسانی لیکک همراه با خبری خوش

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ایستگاههای پمپاژ پروژه آبرسانی لیکک بازدید کرد.

بازدید شبانه معاون استاندار از طرح آبرسانی لیکک همراه با خبری خوش

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ همین چند روز پیش امام جمعه و فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان بهمئی از آخرین وضعیت پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک بازدید داشتند.

 امام جمعه بهمئی از رئیس جمهور و وزیر نیرو درخواست داشت که مجددا دستورات لازم در خصوص این پروژه صادر شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم بعد از مطالبه‌گری امام جمعه بهمئی به دستور استاندار با همراهی مدیرعامل آب از آخرین وضعیت پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک بازدید داشتند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نیازمندی آب شرب و از طرفی افزایش جمعیت و کمبود آب مورد نیاز شهر لیکک، پروژه ای جهت تامین آب جمعیتی افزون بر ۸۵۰۰۰ نفر از سد مخزنی کوثر با ظرفیت ۸.۵ میلیون مترمکعبی با مصارف صنعتی و شرب ( ۳ میلیون مترمکعب جهت مصارف صنعتی و مابقی برای استفاده شرب ) در دولت سیزدهم شتاب روزافزونی گرفت.

وی گفت: به طوریکه در دو سال اخیر نسبت به سالهای گذشته بیش از ۲ برابر پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

علی‌محمد روستا بیان کرد: طول خط انتقال لوله فولادی پروژه بیش از ۵۱ کیلومتر و در۵ محور بوده که در حال حاضر با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که پروژه مذکور در حال حاضر در پنج جبهه فعال و تلاشها و پیگیری ها در جهت اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این پروژه و درخواست های مردمی در خصوص تامین آب شرب شهر تا افق مورد نظر طرح از تمام قطعات انجام پروژه بازدید به عمل آمد و بر اجرای کامل پروژه در سریعترین زمان تاکید شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مطالبه گری امام جمعه بهمئی و با بیان اینکه مشکلات این پروژه به گوش استاندار و مسئولان کشوری رسانده می‌شود گفت: اهمیت تسریع و اتمام این پروژه باعث شد که بازدید کاملی از مراحل انجام پروژه انجام و شبانه‌ از ایستگاه پمپاژ شماره دو بازدید به عمل آید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول