اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تحول در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص اعتبارات سفر دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش‌ از یک هزار میلیارد تومان در سفر دور دوم دولت به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافت.

تحول در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص اعتبارات سفر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با پزشکان و پرستاران به گفت‌وگو پرداخت و از خدمات آنها تجلیل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه افزود: در سفر دور دوم دولت به استان از حوزه بهداشت و درمان غافل نشدیم و بیش از یک هزار میلیارد تومان برای بیمارستان، درمانگاه ها و سایر زیرساخت ها اختصاص یافت.

وی بیان کرد: با اختصاص اعتبارات استانی و اعتبارات از سایر ردیف‌ها، مبلغ اختصاص یافته به حوزه پزشکی افزایش چشم‌گیری خواهد یافت که می‌تواند تحولی خوبی در این حوزه ایجاد کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کادر بهداشت و درمان استان در ایام بیماری کرونا زحمات زیادی متحمل شدند و روزهای سختی را به دلیل ویروس منحوس کرونا پشت سر گذاشتیم.

احمدزاده عنوان کرد: پزشکان و پرستاران زیادی به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسیدند و دکتر زارعی تنها شهید حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد است که قدردان تمام زحمات و تلاش‌های کادر درمان هستیم.

همچنین سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد زیادی از کادر درمان استان به سن بازنشستگی رسیده‌اند و در حوزه‌های مختلف نیازمند جذب نیرو هستیم.

وی یکی از چالش‌های اصلی پرستاران استان را آسیب‌های فیزیکی همراهان بیمار دانست و گفت: در این زمینه تعداد زیادی از پرستاران استان مصدوم و زخمی شدند.

گفتنی است؛ استاندار با اهداء شاخص گل از زحمات کادر بهداشت و درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول