اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای شهر یاسوج کیست؟

امروز هم خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر یاسوج حضور داشتند تا در نهایت معلوم شود که تکلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی و همچنین تعیین شهردار یاسوج به کجا خواهد کشید.

رئیس شورای شهر یاسوج کیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حاشیه‌ها دست از شورای اسلامی شهر یاسوج برنمی‌دارد و همچنان شورا و شهرداری این شهر بلاتکلیف است.

امروز هم خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر یاسوج حضور داشتند تا در نهایت معلوم شود که تکلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی و همچنین تعیین شهردار یاسوج به کجا خواهد کشید.

طبق آنچه که امروز در شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد کیوان آشنا رئیس قبلی شورای اسلامی شهر اعلام کرده بود که امروز جلسه رسمی برگزار خواهد شد اما او که برای این نشست و تعیین هیئت رئیسه جدید اعلام حضور کرده بود خود در نشست شورای اسلامی حضور پیدا نکرد.

در جلسه امروز ملکی نماینده فرماندار و همچنین ۴ عضو دیگر شورای اسلامی یعنی احمدی کیش، عباس نژاد، دانشی و جاودانه حضور داشتند و صورت جلسه حضور را امضا کردند.

نماینده فرماندار هم امروز در این جلسه اعلام کرد که کیوان آشنا دیگر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیست و دوره او در روز ۱۳ مرداد ماه به پایان رسیده است.

به گزارش فارس جلسه بعدی شورای اسلامی شهر یاسوج ممکن است فردا چهارشنبه و یا طی روزهای آینده برگزار شود اما آنگونه که معلوم است ۵ عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در فراکسیون اکثریت قرار دارند و دو عضو شورا یعنی کیوان آشنا و جاودانه نیز در اقلیت هستند و بر همین اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که رئیس شورا و شهردار آینده چه کسانی خواهند بود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول