اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خانواده‌ شهدای مدافع امنیت از مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاری دارند+ فیلم

مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای مدافع امنیت دیدار کردند که خانواده‌های معزز شهدا در این دیدار از مسوولان انتظاراتی داشتند.

خانواده‌ شهدای مدافع امنیت از مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاری دارند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و اعضای شورای تامین دیداری را با خانواده شهدای مدافع امنیت داشتند.

در این دیدار استاندار و اعضای شورای تامین با خانواده شهید سیروس درخشان فر و مهدی امینی‌مهر دیدار کردند و با آنها ابراز همدردی کردند.

در این دیدارها پدر شهید امینی‌مهر با بیان اینکه شهید، فرزند همه مردم ایران است گفت: فرزندم در راه انقلاب و اسلام به شهادت رسید و به داشتن چنین فرزندی افتخار می‌کنم.

وی در ادامه توقعی از مسؤولان داشت و افزود: خانواده شهدای امنیت از مسؤولان انتظار دارند خدمت جهادی و شبانه‌روزی به این ملت شهید پرور را در دستور کار قرار دهند.

پدر شهید امینی‌مهر ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی شبانه‌روزی در تلاش برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند اما خانواده شهدا چنین اجازه‌ای را به دشمنان و بدخواهان نظام نمی‌دهند.

مادر شهید امینی‌مهر هم ضمن قدردانی از حضور مسوولان گفت: فرزندش در ماه محرم در راه دفاع از ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول