اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دشمن برای ناامن کردن ایران اسلامی شبانه‌روز در تلاش است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن برای ناامن کردن ایران اسلامی هزینه زیادی انجام می‌دهد.

دشمن برای ناامن کردن ایران اسلامی شبانه‌روز در تلاش است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تشییع دو شهید فراجا گفت: تمام دنیای استکبار و استعمار در یک طرف مقابل نظام و ملت عزیز ایران ایستاده‌اند و شبانه‌روزی در تلاش برای ناامن کردن و بی‌نظمی در این سرزمین است و هزینه‌های زیادی برای این ناامنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: استکبار لحظه به لحظه در حال توطئه و تلاش است تا عزت شرف و استقلال و نظام این سرزمین از بین برود اما مردان نظامی و انتظامی و امنیتی شجاع ما بیدار هستند و شبانه‌روز برای امنیت می‌جنگند و تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران ملت با عظمتی است و اقتدار ملت سر زبان‌ها جاری است این شکوه و عظمت مرهون این ایثارگری‌ها است.

حسینی بیان کرد: اگر نیروی انتظامی نباشد دشمن لحظه ما را رها نخواهد کرد، لذا ما فرزندان عاشورا هستیم و شهادت افتخار ما است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما در مقابل تمام اشرار بیرونی و داخلی خواهیم ایستاد آنهایی که دست را به سمت شرافت این ملت دراز کنند قطع می‌کنیم خسته نمی‌شویم تا این پرچم را به دست صاحبان اصلی برسانیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول